צעדת המילואימניקים
צעדת המילואימניקים

"עצירת המלחמה כעת זה חילול זכרו של הבן שלי": צעדת המילואימניקים יצאה מאשקלון

לוחמי מילואים, משפחות שכולות ואזרחים מודאגים צועדים מאשקלון לירושלים כחלק משבוע הניצחון. הצועדים מוחים נגד מה שמסתמן לדבריהם כסיום המלחמה ללא הכרעה. הצעדה תסתיים ביום חמישי בעצרת הניצחון בירושלים

פורסם בתאריך: 4.2.24 17:47

     

על רקע הדיווחים של גיבוש עסקה ולפיה המערכה בעזה תיעצר וכן הדיווחים על הכנסת הרשות הפלסטינית לעזה, החל היום צעדת מחאה שיצאה מאשקלון, בשל שיקולים ביטחוניים ותסתיים בירושלים.

בכך, חברי מאהל המילואמניקים מחריפים את המאבק מול מערכות השלטון בכדי להעביר את דרישתם "לא ניתן לסיים את המלחמה הזו בלי גביית מחיר טריטוראלי כבד מהאויב ושינוי ב180 מעלות של המציאות שהייתה כאן לפני ה7.10".

בצעדה שתגיע אל קריית הממשלה משתתפים מלבד לוחמי מילואים גם משפחות שכולות וגם אזרחים מן השורה. מדובר במסע בן חמישה ימים שצפי להסתיים בעצרת המונים שתיקרא "עצרת הניצחון".

ורד וספי-צברי, אמו של סרן ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי ז"ל שהגיעה לצעדה אמרה: "אבי נהרג במלחמת יום הכיפורים, אחי נהרג בלבנון ולצערי הרב הבן שלי נפל במלחמה הנוכחית. הבנתי שיש שמועות, כל מיני שמועות שהולכים לעצור את המלחמה לפני סיומה ואני מרגישה שזה פשוט חילול הבן שלי. הבן שלי לא נלחם בשביל שהמלחמה הזאת תישאר הוא לא נלחם בשביל שהאויב יישאר צריך לגמור את האויב עד סופו בדיוק כמו שגומרים על מחלת הסרטן. אין לי שום ספק. באתי ביחד עם המילואימניקים כי הם יודעים הכי טוב. הם עזבו בית, ילדים, נשים, עבודות והלכו להילחם והם אומרים שצריך להילחם. אז אין מילה יותר צודקת מזאת!".

צעדת המילואימניקים

צעדת המילואימניקים

איריס ברנשטיין, רעייתו של חיים, אביו של סא"ל יונתן צור (ברנש) שהגיעה לצעדה אמרה: "אני צועדת ביחד עם העם, שחושב שיש להכריע את המלחמה הזאת אחת ולתמיד, לא בכאילו, לא אולי אלא לדרוש ניצחון, וניצחון זה להכריע, לקחת אדמה, להגיד הם לא כאן".

ברנשטיין הוסיפה: "לא ייתכן שאפשר לאפשר לעזתים לחזור לצפון הרצועה, אחרי מה שהבנים שלנו עשו שם לא סביר להגיד לאנשי העוטף, תחזרו הביתה כי הכל השתנה. אנחנו דורשים שמשהו אמיתי ישתנה, שמשהו אמיתי יקרה, שהמערכה הזאת תוכרע אחת ולתמיד, לא חוזרים לעוד טפטופים, לא חוזרים לעוד סבב ובאנו לצעוק, יש כאן עם ישראל, יש כאן עם ישראל שמעיז לומר אמת וזה או אנחנו או הם כאן, לא יכול להיות שהם חוזרים לאזור הנכבש ולנו אומרים לחזור לתוך העוטף. נמצאים איתנו כאן חיילים שיצאו מתוך המערכה שצועקים איתנו אין הכרעה. אין הכרעה ובאנו לצעוק. מדינת ישראל יכולה וצריכה להכריע את המערכה הזאת. החיים שלנו קודמים".

צעדת המילואימניקים

צעדת המילואימניקים

פירוט המסלולים של הימים הבאים:

יום ב' (5.2)

2. מקטע "בלגיה" – משפיר ועד יד בנימין – 17 ק"מ

יום ג' (6.2)

3. מקטע "גרמניה" – מיד בנימין עד אשתאול – 22 ק"מ

יום ד' (7.2)

4. מקטע "דנמרק" – מאשתאול עד קריית ענבים 18 ק"מ.

יום ה' (8.2)

5. מקטע "הולנד" – מקריית ענבים – ועד קריית הממשלה בירושלים.

"תאילנד" כיכר אגרנט ירושלים.

בנוסף לצעדה המילואמניקים מתכננים לקיים ביום חמישי מסע אלונקות שיתחיל בגשר המיתרים ויסתיים בעצרת הניצחון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר