עו"ד עינבל משש

עו"ד ענבל משש מאשקלון מונתה למנכ"לית משרד התקשורת

שר התקשורת מינה את עו"ד עינבל משש מאשקלון לתפקיד מנכ"לית המשרד. "בכוונתי לרתום את כל הידע והניסיון שצברתי בתפקידיי לאורך השנים, להצלחה באתגרים הניצבים בפנינו", מסרה משש

פורסם בתאריך: 25.1.24 20:39

     

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מינה היום, את עו"ד עינבל משש מאשקלון, לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת.

עו"ד משש תחליף את מימון (מוני) שמילה שכיהן בעשרת החודשים האחרונים כמנכ"ל המשרד בפועל וכעת יחזור לתפקידו הקבוע כמנהל מינהל הנדסה במשרד.

עו"ד משש מסרה: "אני מודה לשר קרעי על ההזדמנות להוביל משרד עם עשייה משמעותית ולהמשיך לשרת את הציבור במשרד התקשורת, לאחר שנים של עשיה ציבורית וממשלתית.

"בכוונתי לרתום את כל הידע והניסיון שצברתי בתפקידיי לאורך השנים, להצלחה באתגרים הניצבים בפנינו, בשותפות עם הנהלת המשרד ועובדיו המסורים".

עינבל, עו"ד בהשכלתה ובעלת תואר שני במינהל עסקים, ושני תארים ראשונים במינהל ומדיניות ציבורית ובמשפטים.

לעינבל ניסיון עשיר בן כ-20 שנה בשירות הציבורי, מתוכן כעשר שנים ברשות האוכלוסין וההגירה בתפקידי ניהול מגוונים. בתפקידה האחרון ניהלה את מנהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה.

השר שלמה קרעי. צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "אני שמח למנות היום את עו"ד עינבל משש למנכ״לית משרד התקשורת. עינבל בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי ובניהול וקידום תהליכים. אני סמוך ובטוח שתדע להוביל את המשרד בבטחה אל מול האתגרים הרבים הניצבים בפנינו.

"ישראל במלחמה ואין זו העת לטקסים חגיגיים. אך באופן סימלי, המינוי יוצא לפועל בט"ו בשבט – ראש השנה לאילנות – חג של התחדשות ופריחה. נאחל ללוחמינו וחטופינו ולכל עם ישראל דרך חדשה ופורחת, שנשיג נצחון ותוצאות, פרחים ופירות לפני כולם כמו השקדיה – שנשקוד על מלאכתנו לעשותה, לתפארת מדינת ישראל.

"כמשנה למנכ"לית (בפועל) ימשיך בתפקידו אלעד מלכא. בטוחני ששילוב הכוחות הכישרוניים והמקצועיים בין שניהם יוביל את שוק התקשורת בישראל לקדמת הבמה ולהישגים פורצי דרך בתחום התשתיות והשידורים.

"בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למנכ"ל בפועל היוצא, מימון שמילה, על ההתגייסות והעבודה המאומצת והמקצועית בשנה האחרונה".

מנכ"ל המשרד בפועל היוצא מימון (מוני) שמילה: "שמחתי כתמיד לכהן כמנכ"ל המשרד בפועל בתקופה מאתגרת ומורכבת, תודה לשר על האמון ולצוות המנהלים והעובדים במשרד שפעלו במקצועיות להצלחת המשרד לטובת עם ישראל. מאחל הצלחה רבה לעינבל ובע"ה נמשיך לעשות ולהצליח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר