תמונה מתוך תיעוד אירוע הדקירה
תמונה מתוך תיעוד אירוע הדקירה

תושב אשקלון שפונה למלון בים המלח נאשם כי דקר מפונה אחר ופצע אותו קשה

הוא פונה למלון בגלל המלחמה אבל שם פגש מכר שאיתו הוא מסוכסך. זה הסתיים בכך שאותו מכר פונה לבית החולים כשהאו מורדם ומונשם. כתב אישום הוגש גם נגד אמו של הדוקר שהחביאה אותו בחדרה מפני השוטרים. צפו בתיעוד האירוע

פורסם בתאריך: 22.1.24 15:20

     

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, והעובדה שהעיר אשקלון ספגה כמות חריגה של ירי רקטות לעברה, פונו לא מעט תושבים מהעיר אשקלון לבתי מלון שונים ברחבי הארץ.

אחד מהמפונים, תושב אשקלון בן 31 פונה למלון לאונרדו קלאב בים המלח. שם במלון הוא פגש בחדר האוכל אדם אחר שאף הוא פונה לשם, ואותו הוא הכיר עוד קודם לכן וביניהם יש סכסוך מסוים.

 

על פי כתב האישום הוגש נגדו, הוא רץ לעבר הבחור השני, חטף מידו צלחת שהחזיק והניף לעברו סכין. בין השניים התפתחה קטטה, עד שאורחים אחרים במלון הפרידו ביניהם.

בהמשך ניגש האשקלוני לבחור השני וסימן לו עם היד שלא ידבר ואמר לו "אנחנו עוד ניפגש".

זמן קצר לאחר מכן, כך ע לפי כתב האישום, שוב התפתח עימות ביניהם ושוב הפרידו ביניהם והפעם הוציא אותם החוצה לרחבת הכניסה למלון. שם התפתחה שוב קטטה, במהלכה זינק הבחור השני על האשקלוני שהחזיק סכין ודקר אותו בבטנו.

צפו בתיעוד האירוע:

מיד לאחר מכן, הוא רץ בחזרה למלון, העלים את הסכין, החליף את בגדיו והסתתר בחדרה של אמו.

שוטרים שהגיעו למקום היעו לחדרה של האם אך האי אמרה להם שהיא אינה יודעת היכן הוא. לאחר שעזבו השוטרים את החדר, וידאה האם כי המסדרון פנוי ואז בתיאום עמה ברח בנה לחדר של מכר אחר של המשפחה במלון. רק בשלב מאוחר יותר אותר האשקלוני בחדר של המכר.

הבחור הפצוע הובהל לבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם וסכנה נשקפת לחייו.

כנגד האשקלוני הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין ושיבוש מהלכי משפט. כנגד האם הוגש כתב אישום על שיבוש מהלכי משפט.

בנוסף הוגשה נגד האשקלוני בקשה למעצר עד תום ההליכים ובה נכתב כי "לחובת המשיב עבר פלילי במגוון עבירות וביניהן: איומים, הפרעה לשוטר, הפרת הוראה חוקית, סמים, הסגת גבול, פריצה, תקיפה ועוד. כנגד המשיב תלוי ועומד כתב אישום בגין הפרת הוראה חוקית בכך שהפר כתב ערובה שניתן ע"י משטרת ישראל. בנסיבות דנן אין חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר