עו"ד אלעד דנוך. צילום: מור צידון
עו"ד אלעד דנוך. צילום: מור צידון

לצד שר הפנים, ח"כים וידוענים: עו"ד אלעד דנוך מאשקלון ברשימת הצעירים המבטיחים בישראל

פורסם בתאריך: 4.1.24 19:12

     

אתר העסקים והחברה "אייס" פרסם את רשימת 40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40. מדובר ברשימה של צעירים מכל תחומי החיים שהם בעלי השפעה, או כאלה שכיכבו השנה והאתר צופה להם עתיד מזהיר.

ברשימה מופיעים דמויות כמו שר הפנים משה ארבל, יו"ר בזק תומר ראב"ד, מאמן מכבי חיפה מסאי דגו, מנכ"ל בית הנשיא אייל שוויקי, העיתונאי עופר חדד, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן ועוד דמויות רבות מהצבא, מהרשתות החברתיות ומעולם התקשורת.

 

לצידם נבחר גם יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, בן 39, נשוי ואב לשלושה.

בנימוקים נכתב בין היתר: "דנוך, תושב אשקלון והבעלים של משרד עורכי דין עצמאי, הוא מהצעירים הבולטים בקהילת המשפט הישראלית. בשנת 2019, כשהוא בן 34 בלבד, נבחר דנוך ליו"ר המחוז הצעיר בישראל. בקיץ 2023 הוא זכה לקדנציה נוספת בראשות המחוז הדרומי, כשזכה בבחירות ב-96% מהקולות".

במסגרת הפרויקט סיפר דנוך כי הרצון לקריירה כעורך דין בער בו עוד כשהיה תלמיד, "מצאתי עצמי מגן על חברים לכיתה שפחות ידעו להשמיע את קולם. לדבר בשמם נראה לי כבר אז כדבר טבעי ומתבקש. עם הזמן, הבנתי שמקצוע עריכת הדין יכול לא רק לגעת באנשים אלא גם לשנות מציאות. מדובר במקצוע שמאפשר לחרוץ גורלות, אם רק יודעים לעשות אותו נכון. עבורי להיות עורך דין זו זכות ושליחות", אמר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר