המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

על רקע המלחמה: המרכז הרפואי ברזילי יוכר כמרכז על לטיפול בטראומה

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, הוחלט להכריז על ביה"ח ברזילי כמרכז על לטיפול בטראומה. ההחלטה על כך תאפשר לבית החולים להרחיב משמעותית את מגוון השירותים הרפואיים הניתנים בו, גם בימי שגרה, הגדלת כוח האדם, שילוב רופאים מומחים והוספת יחידות נוירוכירורגיה וניתוחי לב חזה

פורסם בתאריך: 6.12.23 13:51

     

לאחר עבודת מטה ובחינה שנערכה במשרד הבריאות, הכריע שר הבריאות אוריאל בוסו כי המרכז הרפואי ברזילי יהפוך למרכז על לטיפול בטראומה. ההחלטה התקבלה, בין היתר, בעקבות מלחמת חרבות ברזל וההבנה כי יש דחיפות בהרחבת המענה הרפואי מציל החיים עבור תושבי הדרום ועבור חיילי צה”ל, הלוחמים והשומרים על הגבולות.

 

ההחלטה צפויה לחזק את המרכז הרפואי ברזילי, להעניק לו כלים למענה מיטבי בשעת חירום ולהרחיב משמעותית את מגוון השירותים הרפואיים שברזילי מעניק למאות אלפי תושבים בימי שגרה. זאת, באמצעות הגדלת מכסת כוח האדם הרפואי, שילוב של רופאים מומחים והוספת יחידות נוירוכירורגיה וניתוחי לב חזה.

"אני שמח ומודה לשר הבריאות אוריאל בוסו ומנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב על הכוונה להפוך את בית החולים ברזילי למרכז שלישוני", אמר מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ’ חזי לוי. "בית החולים ברזילי הינו בית החולים הגדול במערב הנגב, והקרוב ביותר לרצועת עזה. בשגרה בית החולים מטפל בנפגעי טראומה רבים, ובעתות חירום, ובייחוד במלחמה הנוכחית, מופנים לבית החולים פצועים רבים, אזרחים וחיילים, עם פציעות מורכבות הנדרשות לטיפול דחוף רב – מקצועי. תוספת מספר יחידות מקצועיות תיתן את היכולת לטפל עד תום בכלל הפציעות המורכבות בלא להפנות חולים לבתי חולים אחרים, תוך סיכונם, ועל כך התודה והברכה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר