אביתר סדון. צילום: תומר בורמד. שערי לאשה
אביתר סדון. צילום: תומר בורמד. שערי לאשה

"לאשה שנאנסה": הפרסומאי מאשקלון עם קמפיין מטלטל בשער המגזין הידוע

משרד הפרסום של אביתר סדון עומד מאחורי הקמפיין הביקורתי על שתיקת ארגוני הנשים בעולם לנוכח הזוועות שחוו נשות העוטף על ידי מחבלי החמאס

פורסם בתאריך: 30.11.23 12:53

     

מי שנחשף לשערי מגזין "לאשה" השבוע לא יכול היה להישאר אדיש. השערים הללו מכים בבטן של כל מי שחי פה במדינת ישראל.

"לאשה שנחטפה" "לאשה שנאנסה" "לאשה שנרצחה" – כך זועקים כותרות השערים של המגזין שחולק בדוכנים ברחבי הארץ.

מתחת לכותרת מופיעות השורות שמבהירות כי מדובר בשערי מחאה על שתיקתן של ארגוני הנשים בעולם ללנוכח הזוועות שחוו נשות העוטף ב-7 באוקטובר.

מי שעומד מאחורי הקמפיין הזה הוא הפרסומאי האשקלוני המעוטר אביתר סדון הבעלים של משרד "בלאנקו" שמסביר: "יותר מ-50 ימים עברו מאז שבוצע הטבח הנורא ובין כל מאמצי ההסברה נוסף אתגר ציני והזוי – חוסר התייחסות מצד ארגוני הנשים הבינלאומיים ובראשם ארגון הנשים של האו"ם למעשים הנוראיים שבוצעו אנשי חמאס המתועבים כנגד נשים ישראליות זוהי צביעות בלתי נתפסת", הוא כתב בפוסט בפייסבוק.

שערי לאשה השבוע

שערי לאשה השבוע

עוד הוסיף סדון: "אותם ארגונים שחרטו על דגלם את ערכי הליברליות, מעמד האישה, פמיניזם וערבות הדדית בין נשים בעולם, הארגונים הללו שותקים! האם חיים וסבל של אישה ישראלית שווים פחות? יחד עם מגזין לאישה בהובלתה של קרינה שטוטלנד המדהימה זעקנו את קולן של הנשים הישראליות. שלושה שערים עוצמתיים אשר נותנים הצהרה ברורה: אנחנו לא נשתוק! מעשי הזוועה שעברו הנשים הישראליות יהדהד בכל העולם ואת זכויות הנשים הישראליות ישימו על סדר היום הציבורי, לא ניתן לצביעות הזו להמשיך נעשה הכל למען המטרה המקודשת הזו, זה המעט שאנו יכולים לעשות עבור אותן נשים מדהימות שחוו את הנורא מכל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר