פגישת ראשי הרשויות עם רה"מ
פגישת ראשי הרשויות עם רה"מ

"מאוד תמוה": תומר גלאם לא הוזמן לפגישה של נתניהו וראשי הרשויות בדרום

פורסם בתאריך: 29.11.23 22:28

     

הערב נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי רשויות מהדרום ובפרט מהעוטף.

ישבו שם בפגישה איתמר רביבו מחוף אשקלון, אלון דוידי משדרות, תמיר עידאן משדות נגב, שי חג'ג' ממרחבים, גדי ירקוני מאשכול ועוד.

מי היה חסר שם? תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, העיר המטווחת ביותר בארץ שלא הוזמן כלל לפגישה. "תמוה מאוד. לצערי גם במלחמה כנראה עושים פוליטיקה", מסר גלאם לתמיר סטיינמן, "אולי לא הוזמנתי כי לראש הממשלה אין תשובות. אמשיך להילחם על התנאים והזכויות של התושבים שלי".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, מסר לאחר הפגישה: "אי אפשר ואסור להפסיק את הלחימה. אסור להביא לרפיון ולהפסקת התנופה הצבאית. הובטח לנו שינוי פני המזרח התיכון ושינוי המציאות בעזה. הפסקת הלחימה תיחשב לניצחון נוסף לחמאס לאחר הטבח הנורא וחטיפת האזרחים ויפגע בהרתעה הישראלית לשנים קדימה. ללא ביטחון מלא וללא תחושת ביטחון אין ולא תהיה התיישבות לאורך הגבול. אנחנו דורשים טיפול שורש ועקירת חמאס ואירגוני הטרור, ולא עוד סתימה זמנית. בעת הזאת נדרשת מעטפת ביטחונית מלאה, אמיתית ולא מדומה, לצד מעטפת אזרחית משמעותית שתביא לפריחה ושגשוג יישובי העוטף. ההתיישבות מתמודדת עם האתגר המשמעותי הניצב בפניה. נחזיק מעמד ככל שידרש, אבל תשלימו את המשימה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר