עו"ד אלעד דנוך. צילום: קרין רבאנה
עו"ד אלעד דנוך. צילום: קרין רבאנה

יותר ימי חופשה ומועד בחינה נוסף: עו"ד אלעד דנוך דורש הקלות למתמחים מהעוטף

יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז דרום, עו"ד אלעד דנוך, פנה אל ועדת ההתמחות הארצית בדרישה להקלות עבור מתמחים על רקע מלחמת חרבות ברזל. בין דרישותיו: הגדלת ימי חופשה, קיום מועד בחינה נוסף, והארכת זמן. עו"ד דנוך: "אני סבור שזה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע לכל מי ששילם ועדיין משלם את המחיר היקר של המלחמה הנוראה הזו"

פורסם בתאריך: 28.11.23 18:59

     

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר לשכת עורכי הדין מחוז דרום ותושב אשקלון, פנה במכתב אל ועדת ההתמחות הארצית בדרישה להקלות עבור מתמחים תושבי העוטף, על רקע מלחמת חרבות ברזל וגיוסם למילואים.

במכתבו מפרט עו"ד דנוך את דרישותיו: הגדלה משמעותית של מספר ימי החופשה המגיעים למתמחים והכנסת ימי החל"ת בחישוב תקופת ההתמחות; קיום מועד בחינה נוסף בחודש אפריל 2024, בנוסף למבחן הצפוי בחודש פברואר 2024; והוספת אוכלוסיות אלו כזכאיות להארכת זמן.

"לכולנו גלוי וידוע הקושי בהתמודדות עם תקופת ההתמחות והלימודים לקראת בחינת ההסמכה, כל שכן, על רקע מציאות בלתי אפשרית בדרום הארץ, של מתח ביטחוני, פינוי מהבית, גיוס לשירות מילואים, אזעקות בלתי פוסקות, היעדר מסגרות חינוכיות ועוד – כל אלו מהוות עילות מספקות לבוא לקראת המתמחים ולהקל עליהם בשעות וימים קשים אלו", כתב.

"לפיכך, אני פונה אליכם על מנת לפעול במספר אפיקים: הראשון, הגדלה משמעותית של מספר ימי החופשה המגיעים למתמחים, והכנסת ימי החל"ת בחישוב תקופת ההתמחות, השני, קיום מועד בחינה נוסף בחודש אפריל ,2024 מעבר לבחינה שתתקיים בחודש פברואר ,2024 והשלישי, הוספת האוכלוסיות המנויות לעיל, כקטגוריה נוספת בתנאי הזכאות להארכת זמן. אני סבור שזה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע לכל מי ששילם, ועדיין משלם את המחיר היקר של המלחמה הנוראה הזו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר