צילום: תדיראן
צילום: תדיראן

ביקור טכנאי ללא עלות ותגבור פעילות: תדיראן למען תושבי הדרום

החברה משיקה קו ישיר ייעודי ללקוחות תושבי הדרום למתן סיוע מהיר וטיפול בבעיות טכניות. במקביל, מתקיני מזגנים בדרום שעובדים עם תדיראן יקבלו הנחה מיוחדת לחלקי חילוף. "מחויבים לעשות כל מה שנוכל על מנת לתמוך, לסייע ולהקל על לקוחותינו", מסר מנכ"ל החברה

פורסם בתאריך: 7.11.23 11:36

     

קבוצת תדיראן יצאה עם שורה של יוזמות לטובת תושבי הדרום, שחווים בימים אלה את אחת התקופות הקשות בחייהם. עבור כלל הלקוחות המתגוררים מאשדוד ועד באר שבע, כולל באזור עוטף עזה, יופעל מוקד ייעודי שירכז ויזרז את הטיפול בקריאות השירות והתמיכה הטכנית.

באמצעות מוקד השירות לתושבי הדרום, שמספרו 6381*, יוכל הלקוח לתאם ביקור טכנאי בזמן הקצר ביותר כאשר הביקור יהיה ללא תשלום. עלות הביקור העומדת על סך של 380 ש"ח, תסובסד כולה ע"י תדיראן (למעט חלקים). במקביל, גם בשעה קשה זו, תדיראן ממשיכה לספק שירות ללקוחותיה במתכונת מלאה גם לכל שאר האזורים בארץ.

גם עבור מתקיני המזגנים שבדרום יופעל קו טלפון ייעודי נפרד שיעניק פתרונות לשלל הצרכים בשטח. המתקינים יקבלו תיעדוף וסיוע מיידי מהחברה, לרבות תמיכה מרחוק באמצעות צ'אט ווידאו על ידי טכנאי שירות מומחים של תדיראן. כמו כן, מתקינים בדרום שעובדים עם תדיראן יקבלו הנחה מיוחדת לחלקי חילוף של המזגנים.

משה ממרוד, בעל השליטה ומנכ"ל תדיראן: "ישראל ניצבת בימים אלו באחת משעותיה הקשות ביותר. לא מעט מעובדות ועובדי תדיראן מגויסים בימים אלו למילואים ומצויים בחזית. אנחנו כחברה עובדים מסביב לשעון על מנת לתת שירות ומענה מהיר ללקוחותינו הרבים ובדגש על דרום הארץ על אף המגבלות. נדאג שכל לקוח בדרום יקבל שירות מהיר, יטופל בצורה הטובה ביותר וללא חיוב עבור ביקור הטכנאי. כחברה ישראלית הפועלת מעל 70 שנה, אנו מחויבים לעשות כל מה שנוכל על מנת לתמוך, לסייע ולהקל על לקוחותינו. חברת תדיראן מצדיעה לכלל כוחות הביטחון אשר מגנים בימים אלה על מדינת ישראל, שולחת החלמה לכלל הפצועים, תנחומים למשפחות הנרצחים ומייחלת לשחרורם המהיר של החטופים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר