רונית מצליח. צילום: גלי איתן

רונית מצליח נבחרה למנכ"לית החברה העירונית

ועדת האיתור בחרה במצליח, תושבת אשקלון בת 49, שכיהנה שנים רבות בשב"ס ופיקדה על כלא הנשים נווה תרצה. "זו סגירת מעגל משמחת עבורי", מסרה מצליח

פורסם בתאריך: 22.10.17 17:21

     

נבחרה מנכ"לית לחברה העירונית לתרבות, נוער וספורט (תנו"ס) באשקלון מי שנבחרה היא רונית מצליח, בת 49, מפקדת כלא נווה תרצה לשעבר. היא מחליפה את חיה טופז שסיימה את כהונתה לפני כחמישה חודשים. החברה העירונית אחראית בין השאר על ניהולם השוטף של היכל הספורט, הקונסרבטוריון העירוני, הבריכה העירונית וכן להקת "הורה אשקלון".

"אני מאוד מתרגשת, מצפה ומחכה להוביל את החברה העירונית", מסרה מצליח עם בחירתה. "בפני ניצבים אתגרים רבים ולראשונה בחיי אעבוד בעיר אשקלון, עיר מגוריי וזו בהחלט סגירת מעגל משמחת עבורי. אני מודה לחברי הוועדה על האמון שנתנו בי".

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם אמר: "אני מברך את גברת רונית מצליח על בחירתה לתפקיד, משוכנע כי היא תצעיד את החברה קדימה ומאחל לה בהצלחה בתפקיד החשוב והמאתגר".

מצליח, תושבת אשקלון, היא אם חד הורית לשלוש בנות ובעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בן גוריון. מצליח סיימה לפני שנים ספורות שירות בן 23 שנים בשירות בתי הסוהר: היא כיהנה כסגנית מפקד כלא אשל שבבאר שבע משנת 2002, לאחר מכן בין השנים 2004-2007 היא שימש סגנית מפקד כלא שקמה, בשנת 2007 מצליח מונתה למפקדת כלא הנשים היחיד בישראל, נווה תרצה. בנוסף עמדה מצליח בראש צוות שעסק בתכנון לבניית בית סוהר חדש לנשים.

רונית מצליח

לאחר מכן היא שימשה מצליח כראש מחלקת חינוך, טיפול ושיקום של שירות בתי הסוהר, כחלק מתפקיד זה היא הייתה אחראית על כלל העובדים הסוציאליים, אנשי החינוך והפסיכולוגיים של שב"ס. כיום, מצליח היא יועצת בכירה לבנייה ותפעול של מערכות כליאה בעולם.

בגיל 31 התאלמנה מצליח מבעלה שנהרג בתאונת דרכים.

חשב לציין כי אישור המועמדות של מצליח לתפקיד, כפוף לאישור הדירקטוריון ומשרד הפנים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר