אוטובוס של דן בדרום. צילום ארכיון: אלירם משה
אוטובוס של דן בדרום. צילום ארכיון: אלירם משה

קללות, יריקות ואיומים: זה מה שחוותה פקחית אוטובוס "דן בדרום" באשקלון

פקחית (מבקרת) דן בדרום הותקפה אתמול פעמיים בידי נוסעים שונים באשקלון. רק לפני כחודש היא הותקפה באשקלון ומאז היא סופגת איומים. באיגוד התחבורה בכוח לעובדים מותחים ביקורת על התנהלות דן בדרום במקרים הללו ותוהים: "מה עוד צריך לקרות בכדי שתתמוך בעובדי החברה המותקפים?"

פורסם בתאריך: 5.9.23 18:02

     

פקחית אוטובוס (מבקרת) בחברת דן בדרום הותקפה אמש  בשני מקרים באשקלון.

במקרה הראשון, שהתרחש בקו 4, ביקשה הפקחית מאחת הנוסעות להראות לה את תיקוף הרב קו, אך הנוסעת סירבה ודרשה מהפקחית לדבר בטלפון עם חברתה. הפקחית הסבירה כי לא תשוחח במהלך העבודה. בהגיעם לתחנה המרכזית, חיכתה החברה לפקחית, קיללה אותה בצרחות והתקרבה אליה בצורה מאיימת עד שהפקחית הזהירה אותה כי תפנה למשטרה.

בהמשך היום, עלתה הפקחית לקו 3, שם ירק עליה נער, עוד לפני שהיא בכל הספיקה לפנות אליו וירד מהאוטובוס.

"אנחנו בסך הכול עושים את העבודה שלנו", אמרה הפקחית שהותקפה, "למה אני אמורה להרגיש מושפלת רק בגלל דרישה לתשלום? עד כמה רחוק תגיע האלימות כלפינו? אנשים מאיימים, מקללים יורקים ומחר אולי גם דוקרים ובגלל מה – בגלל נסיעה באוטובוס".

רק לפי חודש הותקפה ת' בידי נוסע שסירב לשלם ודחף אותה. במקרה הזה היא לא ויתרה וניגשה לתחנת המשטרה, שם הגישה תלונה נגד הנוסע. אלא שבעקבות התלונה היא החלה לקבל איומים  קשים בטלפון.

האיומים שקיבלה הפקחית

האיומים שקיבלה הפקחית

"לא נשאיר את עובדי התחבורה הציבורית מופקרים בקווים", מסר מאיר פחימה ראש מטה דרום בכוח לעובדים, "האלימות הפיזית גואה, ואת האלימות המילולית הפסקנו לספור – היא מתרחשת כל יום. חברת דן בדרום מגדילה לעשות, ונמנעת מהגשת תלונות והעברת צילומי ווידאו של התקיפות המצויים ברשותה לידי המשטרה. זאת ועוד – בניגוד למקובל בחברות אחרות נמנעת החברה מהפסקת השירות בקווים בהם ארעו תקיפות. המשמעות ברורה – הפקרת עובדי דן בדרום. לא נעבור על כך בשתיקה".

עוד קורא האיגוד למשרד התחבורה לאמץ את דרישותיו, להצבת מאבטחים בקווים מועדים לפורענות, והכרה בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר