תאונת דרכים באשקלון. צילום ארכיון: יאיר לסרי
תאונת דרכים באשקלון. צילום ארכיון: יאיר לסרי

משפחתו של צעיר שנהרג בתאונת דרכים תפוצה במיליוני שקלים

משפחה של צעיר שנהרג לפני כשנה בתאונת דרכים, תבעה את חברת הביטוח בה היה מבוטח הרכב, וקיבלה 2.1 מיליון שקלים. את התיק ייצג עו"ד אלעד דנוך

פורסם בתאריך: 14.8.23 22:00

     

לפני כשנה צעיר מהאזור נהרג בתאונת דרכים לאחר שאיבד שליטה על הרכב, סטה מהכביש ונפגע באורח אנוש. מאמצי ההחייאה של צוותי מגן דוד אדום לא הועילו ומותו נקבע במקום.

בצערם הרב פנו משפחתו של ההרוג לעורכי הדין אלעד דנוך ואריק ריביצקי, העוסקים בדיני נזיקין ותאונות דרכים. עורכי הדין הגישו תביעת עיזבון ותלויים לבית המשפט ודרשו פיצוי בגין השנים האבודות, הפסדי שכר, קיצור תוחלת החיים, ועגמת הנפש הקשה.

עו"ד אלעד דנוך. צילום: מור צידון

חוק הפיצויים לנפגע תאונות דרכים חוקק בשנת 1975, ונועד לספק פיצוי לנפגעים בתאונות ללא קשר לאשמה והוא חל על כל תאונה שבה נגרם נזק גוף, כאשר הרכב מבוטח בביטוח חובה. החוק קובע כי חברת הביטוח של הרכב המעורב בתאונה היא האחראית לשלם פיצויים לנפגעים. הפיצויים כוללים את ההוצאות הרפואיות, את אובדן ההשתכרות, את הכאב והסבל והנזק הלא ממוני.

בתחשיבי הנזק, טענו עורכי דין כי המנוח היה פסע מלסיים לימודי תעודה שאמורים היו להעלות באופן משמעותי את שכרו, הציגו אסמכתאות לכך שמעבר לעבודתו הקבועה כשכיר במשך שעות היום, עבד כפרילנסר בשעות הערב, וביקשו להביא את הדבר בחשבון במסגרת תחשיבי הנזק, ובהתאם לכך, לקבוע את בסיס הכנסתו כגבוה יותר.

בזכות משא ומתן אינטנסיבי, הצליחו עורכי הדין להביא לסכום פיצוי גבוה ביותר, שעומד על 2.1 מיליון שקלים חדשים, אשר בחלקו, חושב כקצבת שארים שמקבלים בני משפחתו מדי חודש בחודשו מהמוסד לביטוח לאומי, ובחלקו השני יועבר לאלמנה, ולבנו הקטן כאשר יגיע לגיל 18.

עו"ד אלעד דנוך, מכהן כראש מחוז דרום בלשכת עורכי הדין בישראל., ומשרדו הממוקם באשקלון, מדורג ב-DUNS100 ובדירוג Bdi בקטגוריות המשרדים המובילים בישראל בתחום הנזיקין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר