חברת LSports
חברת LSports

"אשקלון היא הבית שלנו": חברת 'LSports' מתרחבת בעיר

חברת 'LSports' מרחיבה את פעילותה באשקלון, ושכרה בניין בן 3 קומות עבור פעילות החברה. בהקמת הפרויקט יושקעו עשרות מיליוני שקלים, והוא יעוצב ברמה גבוהה, בקו הייטקיסטי, ידידותי לעובדים ולכלבים שלהם. "נמשיך לפתח את אשקלון ובכך למשוך לכאן חברות נוספות שיבואו פרנסה לתושבים, בתי עסק ואנשים מהסביבה"

פורסם בתאריך: 9.8.23 21:53

     

חברת הספורט-טק  'LSports' מרחיבה את פעילותה בעיר, ושכרה בניין משרדים שלם המשתרע על שטח כולל של 1920 מ"ר בן שלוש קומות הממוקם באזור התעשייה הצפוני של העיר. העסקה נחתמה לתקופה של 11 שנים ובפרויקט יושקעו עשרות מיליוני שקלים. בהתאם להתרחבותה של החברה, מצבת העובדים תגדל משמעותית, ובהמשך יגוייסו עובדים חדשים אשר יפעלו ממשרדי החברה המחודשים בעיר.

 

משרדי החברה תוכננו על ידי EN Studio והעיצוב ימשיך את הקו הקודם של משרדי החברה שהינו הייטקיסטי, חם, מזמין, ידידותי לעובדים ולכלבים שלהם. החברה צפוייה להיכנס למשרדיה החדשים ברבעון השלישי של 2024.

חברת LSports

חברת LSports

חברת LSports הוקמה בשנת 2012 על ידי משפחת לזר והיא מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לוויזואליזציה מבוססת AI ו-ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד. החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה בשוק. בשנים האחרונות, עשתה החברה עסקאות במיליוני יורו עם ליגות ספורט מקצועניות בארצות הברית ובברזיל.

"בעקבות הגדילה המשמעותית בכמות העובדים שגייסנו בשנה החולפת ושעוד נגייס בהמשך, הכפלנו את שטח המשרדים שלנו מתוך חשיבה וראייה לשנים הקרובות בהן החברה עתידה לצמוח מבחינת מצבת העובדים", אמר דותן לזר מנכ"ל LSports.

"במשרדי החברה החדשים יהיו חדרי ישיבות מחודשים, שטחים לאירוח מיט-אפים וכנסים, מרפסות מרווחות, פינות משחק וסנוקר, ועוד גאדג'טים שכולם תחת תחום הספורט בענפים השונים. אשקלון היא הבית שלנו ואנחנו נמשיך לפתח אותה ובכך למשוך לכאן חברות נוספות שיבואו פרנסה לתושבים, בתי עסק ואנשים מהסביבה".

חברת LSports

חברת LSports

חברת 'LSports' היא אחת מחלוצות ההייטק באשקלון ובקרוב, יצטרפו אליה חברות נוספות אשר יפעלו בפארק ההיי-טק של אשקלון. בקרוב ייצא המכרז להפעלת הפארק אשר צפוי להעניק אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר.

מנהלת פיתוח תעשייה, עינת אלימלך: "חברת Lsports מיישמת הלכה למעשה את החזון וההוכחה לכך  שאשקלון  היא מקום בו  טכנולוגיות  מתקדמות יכולות להתפתח ולצמוח.  אנו בחברה הכלכלית פועלים להביא לעיר תעסוקה איכותית ומתקדמת וחברת Lsports יחד עם חברות נוספות שמצטרפות אלינו בימים אלו הן עוגן טכנולוגי מוביל ביצירת האקוסיסטם שיבסס את אשקלון כמרכז של טכנולוגיות מתקדמות חדשנות ויזמות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר