"סניף" הדואר בשכונת שמשון
"סניף" הדואר בשכונת שמשון

"זלזול בתושבי השכונות הוותיקות באשקלון": כך עומדים בשיא החום לקבל שירותי דואר

השירות שמעניק היום דואר ישראל לתושבי שכונת שמשון מתבטא באוטו אדום, כמו בשיר הילדים הישן, שמגיע פעם בשבוע לשכונה. הלקוחות המבוגרים, נאלצים לעמוד שם בחום הכבד והמתיש כדי לקבל שירות. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 12.7.23 15:20

     

אחד הצעדים הקשים שביצע דואר ישראל באשקלון, זה היה סגירת הסניף בקניון לב אשקלון.

מדובר היה באחד הסניפים הגדולים והפעילים ביותר בעיר ששירת בעיקר את תושבי השכונות הדרומיות, בהם מבוגרים רבים שאינם מתמצאים או עושים שימוש בשירותי האינטרנט.

לאחר מחאה ולאחר פניות מצד ראש העירייה, תומר גלאם, החליטו בדואר להחזיר את אשקלון עשרות שנים אחורה ושלחו פעם בשבוע רכב אדום של הדואר שיעניק שירות לתושבים הזקוקים לו.

היום הגיע הרכב הזה, ובמקום נוצר תור של כמה אנשים, חלקם מבוגרים, שנאלצו לעמוד, בשמש הקופחת, כאשר מעליהם גגון קטן שבטח לא מונע מהחום להתיש אותם ולגרום להם לסבל.

מתי חג'ג', המתמודד למועצת העיר אשקלון, הגיע אף הוא למקום והיה מזועזע ממה שראה, "הייתי מבקש מכם לתאר מה אתם רואים בתמונה אבל אין שום סיכוי שתצליחו לנחש", כתב חג'ג', "הגעתי היום לשלם חשבון בדואר בעתיקות, אני חוזר, זה קרה היום ולא בשנת 1984. אחרי שיחה קצרה עם הנהג, הבנתי שהסניף שהיה בקניון לב נסגר. הזלזול בתושבי השכונות הוותיקות פשוט לא נתפס. מתייחסים אליהם כאילו הם אשקלון השלישית, אפילו לא השניה. הדרישה מתושבי השכונה לנסוע לאזור אחר בכדי לקבל שרותי דואר היא לא הגיונית".

מתי חג'ג' מגיע לקבל שירות

מתי חג'ג' מגיע לקבל שירות

הוא תיאר את מה שראה שם היום וכתב: "הייתי שם היום כשאזרחיות ואזרחים ותיקים עמדו בחום והמתינו לקבל שרות. דיברתי איתם, הבנתי שבכדי לקבל שרותי דואר הם צריכים או לחכות לימי רביעי בין 09:00-12:30, כי רק בזמן הזה 'השרות' שאתם רואים בתמונה פעיל. האפשרות הנוספת היא להתחיל להסתובב בעיר עם אוטובוסים, אז הם מחכים. ומבחינת הדואר – שיחכו. אני פונה מפה לשר התקשורת, שלמה קרעי, הבטחת שהמצב יהיה שונה. אתה תושב הדרום, אתה מבין את הסיטואציה. אשקלון נתנה לך בפריימריז כמעט 900 קולות. מצפה ממך שתפעל! לא בשבילי, בשבילם. בשביל אלה שלא יכולים לעשות עם זה כלום וגזרו עליהם את המצב הזה".

חשוב לציין, כי בשכונה המקבילה לשכונת שמשון – בעיר אשדוד שנקראת רובע ב', שם החליט שר התקשורת, לאחר פניה מראש העירייה, שלא לסגור את סניף הדואר המקומי, תוך התחשבות באוכלוסיה המבוגרת המתגוררת באזור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר