במקום הראשון: חוף ניצנים. צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון
במקום הראשון: חוף ניצנים. צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

חופי זיקים וניצנים בין הטובים בארץ; חוף דלילה באשקלון ניצח את חופי ת"א

אתר מאקו דירג את החופים הטובים בישראל והכין רשימה של 20 זוכים, מתוך 150 חופים. בין החופים הטובים בארץ נמצאים חופי המועצה האזורית חוף אשקלון: ניצנים במקום הראשון, זיקים במקום השלישי, וחוף דלילה באשקלון במקום רביעי

פורסם בתאריך: 9.7.23 22:10

     

החופים הטובים בישראל נמצאים ממש מתחת לאף שלכם. אתר מאקו דירג את החופים הטובים בישראל, באמצעות דאטה שסופקה מאפליקציה Beaches App שפותחה כדי למצוא את חווית החוף המושלמת. במקום הראשון זכה חוף המועצה האזורית חוף אשקלון- חוף ניצנים, במקום השלישי חוף זיקים, ובמקום הרביעי – חוף דלילה באשקלון.

 

במקום הראשון כאמור על פי הדירוג – חוף ניצנים. במאקו ציינו "אם אתם מחפשים חוף מרווח שיש בו פשוט הכל – ניצנים הוא החוף עבורכם. חוף חולי רחב ידיים בלב שמורת החוף הגדולה בישראל. אפשר ליהנות בו מקמפינג, מדורות, ברביקיו, מוזיקה ואפילו מסיבות. במקום יש גם הצללה, מקלחות, שירותים וחניה חינם. החוף מציע סבסוד מחירים לתושבי העיר, מתקנים לילדים ומתקני ספורט".

במקום הראשון: חוף ניצנים. צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

במקום הראשון: חוף ניצנים. צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

במקום השלישי – חוף זיקים. "החוף המוכרז הדרומי ביותר בישראל מציע הודות למיקומו מרחב גדול, ומאפשר להגשים כמעט כל חלום – מקמפינג ומסיבות ועד מסעדות, מתקני ספורט ומתקנים לילדים. מחירי הכיסאות והשמשיות בחוף זיקים נמוכים באופן ניכר מחופים האחרים, ודרכי ההגעה אליו בתחבורה ציבורית פשוטות לתושבים המתגוררים סמוך – והמועצה מפעילה אוטובוס ייחודי בחודשי יולי–אוגוסט, שמסיע ומחזיר ללא עלות את תושבי המועצה, רק צריך להירשם מראש. אם מתחשק לכם לטייל קצת בדיונות וליהנות מהטבע, עברו את הנחל לצד הצפוני לעבר שמורת חולות זיקים".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "אני שמח וגאה על התוצאה. הבטחנו מעצמה, וקיימנו גם בחופי הים. במועצה האזורית חוף אשקלון ישנם נופים וחופים מהיפים והמובחרים ביותר בישראל, ועכשיו זה גם רשמי. אנחנו נמשיך לפעול כדי שתושבינו והמבקרים בחופים יוכלו להמשיך וליהנות משירות איכותי לצד ניקיון, אטרקציות, מתקנים משודרגים וחווייה ברמה גבוהה. יישר כח לכל העוסקים במלאכה".

חוף דלילה. צילום: אלירם משה

חוף דלילה. צילום: אלירם משה

במקום הרביעי נמצא חוף דלילה באשקלון. "אחד מחופיה הוותיקים והבולטים של אשקלון הוא החוף היפהפה דלילה, הנגיש באופן מלא ומציע את כל השירותים הבסיסיים, מחניה ועד מקלחות ושירותים, וגם מבחר מגוון של מסעדות ואוכל רחוב מושלם לים. תושבי המקום זכאים לסבסוד מפנק במחירים, וההגעה בתחבורה הציבורית נוחה בהחלט. בעונת הקיץ פועלות בטיילת במות בידור ויש לא מעט פעילויות לילדים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר