גן ילדים. צילום אילוסטרציה: אייל טואג
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: אייל טואג

"בושה לנו": הושעו עובדות בגן ילדים באשקלון שהיו מעורבות בקטטה לעיני הילדים

שתי עובדות בגן ילדים באשקלון התקוטטו לעיני הילדים. בחברה העירונית החליטו על השעייתן. "בושה לנו כמערכת המתיימרת להוות חלק בחינוך דור העתיד שזאת הדוגמא שאנו נותנים", כתבה המנהלת שלהן

פורסם בתאריך: 8.6.23 20:48

     

היום התרחש אירוע של אלימות פיזית בגן ילדים וזאת לעיני ילדים לאחר שאשת צוות אחת שוחחה בטלפון הסלולרי והעובדת השניה העירה לה על כך. בין השתיים התפתחה קטטה אלימה לעיני הילדים.

לאור המקרה הזה, הוחלט על השעייתן של המעורבות באירוע עד לבירור המקרה.

אלא שמתברר כי בחודש האחרון, התרחשו אירועים אחרים אל מול עיני הילדים, אמנם הייתה בהם בעיקר אלימות מילולית, אך בחברה העירונית לתנו"ס באשקלון רואים את המקרים הללו בחומרה.

"בכל שנותיי במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מעולם לא ניתקלתי בארועים מזעזעים כל כך שבהם אנשי צוות שלנו תוקפים עמיתים לעבודה באלימות פיסית ומילולית בתוך מסגרת חינוכית ולעיני הילדים, כפי שקרה החודש במספר ארועים", כתבה שרון גרוס, מנהלת אגף תומכי למידה בחברה העירונית ,"בושה לנו כמערכת המתיימרת להוות חלק בחינוך דור העתיד שזאת הדוגמא שאנו נותנים".

גן ילדים הצל הקורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גן ילדים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

עוד הוסיפה גרוס וכתבה: "אני מבקשת לחדד ולהבהיר, החברה העירונית מגנה בתוקף כל אלימות מכל סוג שהוא! כל עובד שיהיה מעורב בארוע של שפה בוטה, שיח לא מכבד, אלימות מילולית או פיסית כלפי כל גורם ינקטו נגדו צעדים משמעתיים מיידיים. תמיד, בכל מקום התגאתי בצוותים ובעבודה הנהדרת שנעשית. היום אני בושה ונכלמת".

מעיריית אשקלון נמסר: "אנו רואים את המקרה המדובר בחומרה ונוקטים באפס סובלנות כלפי המעורבים בו. בהתאם לזאת, הסייעות הושעו לאלתר מעבודתן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר