רה"מ נתניהו ותושבת העיר בשכונת שמשון
רה"מ נתניהו ותושבת העיר בשכונת שמשון

"הממשלה תספק ממ"דים לאשקלון": רה"מ נתניהו מבקר באשקלון ומבטיח

ראש הממשלה סייר באשקלון, פגש אישה שאין לה ממ"ד ולאחר מכן ישב במסעדה במרינה, שם פגש תושבים מהעיר. "אנחנו חייבים לדאוג למיגון ואנחנו נעשה שינוי משוואה במיגון", אמר ראש הממשלה לאחר הביקור

פורסם בתאריך: 15.5.23 17:07

     

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום לביקור בעיר אשקלון, רגע אחרי שהסתיים מבצע "מגן וחץ".

נתניהו סייר בעיר יחד עם ראש העירייה, תומר גלאם ובין היתר ביקר בשכונת שמשון, במרינה ובפלאפל צנעני.

"לא נפסיק את המאבק הצודק שלנו גם למיגון וגם להטבות כלכליות, שמגיעות לתושבי אשקלון בזכות, ולא בחסד", כתב גלאם לאחר הביקור.

רה"מ נתניהו וראש העירייה גלאם בשכונת שמשון

רה"מ נתניהו וראש העירייה גלאם בשכונת שמשון

בשכונת שמשון פגש ראש הממשלה את ז'קלין, תושבת השכונה שהיא אם לילד עם צרכים מיוחדים והיא סיפרה לו שאין לה ממ"ד בבית ואין לה היכן להסתתר כאשר שומעים את האזעקה. לאחר מכן במרינה הוא ישב לאכול עם גלאם במסעדה של ניסו הדייג, לשם הגיעו תושבים רבים שהריעו לו.

"אני בא עכשיו מאשקלון", אמר נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד, "הייתי במרינה ופגשתי אנשים מאושרים, מחייכים ושמחים, שיושבים בבתי הקפה ותומכים במאבק הנחוש של הממשלה בטרור. קודם לכן הייתי בבית של ז'קלין. אם חד הורית, יש לה בן עם צרכים מיוחדים. כשהיא צריכה להגיע לממ"ד היא לא מספיקה להגיע כי אין לה ממ"ד. אנחנו חייבים לדאוג למיגון ואנחנו נעשה שינוי משוואה במיגון. הממשלה לקחה את זה על עצמה באמצעות אספקת ממ"דים ופינוי בינוי".

נתניהו התייחס גם למבצע "מגן וחץ" שהסתיים במוצ"ש ואמר: "הכוונה שלנו במבצע 'מגן וחץ' הייתה לשנות את מאזן ההרתעה מול הג'יהאד האיסלאמי. השוני בא לא רק בגלל החיסולים הממוקדים שאנחנו עושים כבר 16 שנה כשאני ראש ממשלה, אלא שעשינו זאת ברגיעה ובסיטונאות. הורדנו חצי מהנהגת הג'יהאד האיסלאמי במכת פתע ואת החצי השני במהלך המבצע. המסר הועבר לא רק בעזה, אלא ב-270 מעלות. כל מי שבא לפגוע בנו, כל מי שמתכנן לפגוע בנו, יבין עכשיו טוב יותר את משמעות המילים 'דמכם בראשכם'. אנחנו משנים את מאזן ההרתעה. אני אומר את זה גם לקראת יום ירושלים. מצעד הדגלים שיתקיים במסלולו, כסדרו וכהלכתו, אנחנו פועלים למען ביטחון ישראל ונמשיך לעשות זאת יחד ובהצלחה יתירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר