כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

סופית: מחר אין לימודים באשקלון

לאחר שעות ארוכות של בלבול בקרב הורי התלמידים באשקלון - הודיעה עיריית אשקלון כי הלימודים לא יתקיימו מחר גם אם פיקוד העורף יאשר זאת

פורסם בתאריך: 14.5.23 00:32

עדכון אחרון: 14.5.23 00:42

     

ברקע הדיווחים על הפסקת אש מחד, והמשך הירי ותקיפות צה"ל מאידך, יצאו הודעות מבלבלות, כאשר מצד אחד מנהלי מוסדות החינוך בעיר הודיעו להורים כי מחר יתקיימו לימודים ומנגד, פיקוד העורף לא הסיר את ההגבלות. גם משרד החינוך הצטרף לדברים והבהיר כי לא יצאה כל הנחייה על חזרה לשגרת לימודים.

ההורים יצאו מבולבלים ורבים מהם כבר הודיעו כי לא ישלחו מחר את ילדיהם למוסדות החינוך.

רק כעת, כחצי שעה לאחר חצות, ובתום הערכת מצב שהתקיימה כעת בעיריית אשקלון הוחלט כי בכל מקרה, מערכת החינוך לא תשוב לפעילות.

"בבסיס ההחלטה, הפסקת האש שעדיין נזילה מאוד ובתוך כך ההימנעות מסיכון חיי ילדים. כמו כן, הרצון למנוע מילדי אשקלון את המעבר החד מהימים המתוחים שעברו לשגרת לימודים מלאה, באחת", נמסר מעיריית אשקלון.

עוד מציינים בעירייה כי הנחיות פיקוד העורף, נכון לשעה זו עדיין אוסרות על קיום לימודים מחר וכאמור, גם אם יהיה שינוי בהנחיות, באשקלון לא יתקיימו לימודים.

ובאמת, זמן קצר לאחר הודעת העירייה, עדכן פיקוד העורף כי הוסרו ההגבלות וניתן לקיים מחר לימודים באשקלון ובכל רחבי הארץ, מלבד עוטף עזה.

הנחיות פיקוד העורף

הנחיות פיקוד העורף

בכל אופן, לקראת בחינת הבגרות במתמטיקה שאמורה להתקיים ביום שני הקרוב, יתקיימו תגבורים בבתי הספר באשקלון. הצוותים החינוכיים יעמדו בקשר ישיר עם התלמידים לגבי שעות התגבורים.

כמו כן, לרשות ההורים והילדים, יתקיימו מחר פעילויות הפגתיות במקלטים הציבוריים, הכוללות משחקי חברה וקופסא וערכות יצירה, על פי הרשימה המפורטת באתר העירייה: https://bit.ly/3VOAzTt


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר