הלכה לעולמה האישה אדה נבעה, מוותיקי אשקלון ואמו של עו"ד אפי נוה

פורסם בתאריך: 12.5.23 11:06

     

אדה נבעה, אמו של המועמד לראשות לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, הלכה הלילה לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה.

ההלוויה תיערך ביום ראשון, בשעה 14:00 בבית העלמין בשיכון דרומי באשקלון. המשפחה תשב שבעה ברחוב מעלה הגת 9, אשקלון (קומה שלישית, דירה 12).

נבעה, בת 80 בפטירתה, עלתה לישראל מעיראק והייתה מוותיקי העיר אשקלון בה גידלה וחינכה את ילדיה. בדיוק לפני עשר שנים, בהפרש של יום אחד, הלך לעולמו בעלה, דני נבעה, איש נדל"ן ותיק ומוכר באשקלון.

"אימי האהובה, בעלת הלב הענק, מקור השראתנו, עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה והלכה לעולמה", כתב היום נוה בפוסט שפרסם, "אמא נאבקה בשנה האחרונה במחלת הסרטן בגבורה. תמיד עם חיוך, תמיד אופטימית וגם כשסבלה מאד, לא הפסיקה לדאוג לילדיה ונכדיה שכל כך אהבה. גם בימים האחרונים, כשכבר ידעה והרגישה שסופה קרב, אמא התעניינה בקמפיין הבחירות וביקשה להגיע לאירוע ההשקה שתוכנן להערך בשבוע הבא אבל יש למעלה מי שמחליט עבורנו איך ומתי יתרחשו הדברים.

"בימים האחרונים היינו סביב מיטתה בבית החולים, ידענו שאלה ימי פרידה. לא משנה כמה מתכוננים לרגע, הכאב הוא אדיר והלב נקרע. אני מתנחם בזה שזכיתי להיות לידך ברגעים האחרונים וללחוש לך באוזן כמה שאני אוהב אותך. אמא, כעת תפגשי את אבא שהתגעגעת אליו כל כך ויחד תשמרו עלינו מלמעלה. אבא הלך מאיתנו בדיוק לפני 10 שנים ושניכם הלכתם לבית עולמכם בהפרש של יום אחד זה מזו. תודה שהיית האמא הכי טובה בעולם, תודה על כל מה שנתת לנו. אנחנו מי שאנחנו בזכותך. אוהב אותך לנצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר