טלי חטואל ובנותיה ז"ל
טלי חטואל ובנותיה ז"ל

"מודה על החיסול": אחרי 19 שנה נסגר המעגל של משפחת חטואל

מזכיר המועצה הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי שחוסל הלילה בעזה, היה מי שעמד מאחורי הרצח המחריד של משפחת חטואל. "מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו", מסר דוד חטואל

פורסם בתאריך: 9.5.23 11:40

     

מטוסי קרב של צה"ל תקפו וחיסלו הלילה את ג'אהד ע'נאם, מזכיר המועצה הצבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה. ע'אנם בן 62, תושב העיר רפיח, אחד מהפעילים הבכירים והותיקים ביותר של ארגון הטרור, מילא מספר תפקידי מפתח בארגון הטרור, כדוגמת ראש מרחב דרום. בתפקידו האחרון היה אחראי על התיאום והעברת כספים ואמל"ח בין הגא"פ לחמאס ועסק רבות בקידום פעולות טרור ברצועת עזה, באיו"ש ובחו"ל.

אבל לישראל היה חשבון אישי איתו גם בתור מי שעמד מאחורי אחד הפיגועים המזעזעים ביותר – רצח משפחת חטואל.

הלווייתה של טלי חטואל ובנותיה באשקלון. צילום: ניר כפרי

הלווייתה של טלי חטואל ובנותיה באשקלון. צילום: ניר כפרי

הרצח הקשה של בני משפחת חטואל אירע  לפני 19 שנה ושבוע (2 במאי 2004), כאשר טלי חטואל, שהייתה בחודש השמיני להריונה, יחד עם ארבעת בנותיה הילה (11), הדר (9), רוני (7) ומירב (2), נסעו בציר כיסופים לכיוון אשקלון.

מחבלים פלסטינים ירו על רכבה ולאחר שהוא נעצר הם התקרבו וביצעו וידוא הריגה ביושבי הרכב. הרצח הזה זעזע את המדינה כולה. האב דוד חטואל, שהה באותה העת באשקלון, שם ניהל בית ספר.

דוד חטואל

היום דוד חטואל, המכהן כמפקח על החינוך הממלכתי-דתי במחוז דרום, עודכן על החיסול ומסר: "מודה בשמי ובשם המשפחה כולה לקב"ה ולכוחות הביטחון, על החיסול של מי שהיה אחראי לתכנון הפיגוע הרצחני של אשתי טלי וארבע בנותינו הילה, הדר, רוני, ומירב הי"ד, לפני 19 שנה בדיוק. מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו. כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה. אנחנו באים מתוך ערכי נצח ולא מתוך נקמה. כמאמר הנביא 'וניקיתי דמם לא ניקיתי וה' יושב בציון'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר