מלי שיטרית ובנה אלחי ז"ל
מלי שיטרית ובנה אלחי ז"ל

"תשע שנים מאז שנהרגת; מבטיחה שניפגש בגן עדן": אמו של החייל אלחי שיטרית ז"ל בפוסט מצמרר

היום מתקיימת האזכרה לציון 9 שנים ליום בו נהרג אלחי ז"ל בהתהפכות האמר צבאי ברמת הגולן. "ועדיין עם הכאב והסבל הנוראי הזה מהפרידה ממך, אני מודה לאלוהים על שזכיתי ללדת אותך, לגדל אותך וליהנות ממך 19 שנים", כותבת אמו

פורסם בתאריך: 26.3.23 14:03

     

היום מציינת משפחת שיטרית מאשקלון, את יום האזכרה התשיעי מאז שנהרג בנם החייל אלחי ז"ל בתאונה עת שנסע בג'יפ צבאי סמוך לגבול לבנון.

לציון היום הזה, יעלו בני משפחתו, מכריו ומוקירי זכרו לחלקה הצבאית בבית העלמין באשקלון בשעה 15:00.

מלי שיטרית ובנה אלחי ז"ל

מלי שיטרית ובנה אלחי ז"ל

אמו, מלי כהן שטרית, פרסמה היום פוסט מצמרר, בו היא כותבת לבנה אלחי ז"ל:

אלחי שלי, בני בכורי

מתוק שלי, תשע שני מאז שנהרגת בגבול לבנון בתאונה המחרידה בג’יפ האמר.

אני מכינה את הקציצות שאהבת לאזכרה שלך, הזייה אני הייתי אמורה להכין תבשילים לשבת חתן שלך, אבל הגורל קבע אחרת. אני מכינה ונזכרת איך היית אוכל את הקציצות אחת אחת ומתענג על הטעם, והדמעות זולגות ואני ממשיכה ללוש, זה כואב אבל אני חייבת להמשיך, עשייה תמיד מצילה!

תשע שנים, אהבה שלי, כשהיית בן תשע, היית הולך להביא את אריאל ואיתמר מהגן ולוקח אותם למרי המטפלת המיוחדת שהיתה כמו אמא חמה עבור כולנו שנים רבות.

הגננות היו מוקסמות מהילד המנומס שהיית והכבוד שהיית חולק לכל אדם. ילד אחראי שמודה על מה שיש ואף פעם לא מתלונן על מה שאין.

תשע שנים אלחי, של חוסר, של ריק, של כאב מזעזע ברחם ובלב. ועם זאת כפי שלמדתי מאבי אליהו, שאין אופציה לעצור או לרחם על עצמך. עשייה, ממשיכים תמיד הלאה קדימה! ואכן אחיך אריאל, סיים תיכון, צבא ועכשיו הוא מטייל ומגשים את חלומך לטיול הגדול אחרי צבא. שמור עליו מלאך שלנו.

איתמר, וואוו אלחי איתמר האח הקטן שלך, בחור מיוחד, הוא כבר לא ילד אלחי, הוא גבר חרוץ שסיים תיכון ועושה צבא והוא חרוץ בטרוף וממוקד מטרה, וואוו אתה יכול להיות גאה בו אהבה שלי.שמור עליו אלחי שלנו שתמיד ירגיש שאתה למעלה שומר עליו.

תשע שנים, שבהן הלכתי להרבה חתונות של חברות וחברים שלך המקסימים, נולדו ילדים ואני נהנית מהם כאילו היו נכדיי שלי.

ועדיין עם הכאב והסבל הנוראי הזה מהפרידה ממך, אני מודה לאלוהים על שזכיתי ללדת אותך, לגדל אותך וליהנות ממך 19 שנים.

אני אוהבת אותך אהבת עולם,אני מרגישה את חסרונך יום יום שעה שעה , ברחם שלי שצועק מכאב . ואני ממשיכה לחייך אבל רק אתה יודע את האמת. זה המרתון ששלי ושל אביך ואחיך. להמשיך ולעבור משוכה אחר משוכה במסלול החיים, דקה אחר דקה. יש לנו את איתמר ואריאל שמכניסים לנו מתיקות, נחת ואהבה לחיים. אני אוהבת אותם בדיוק כמוך ואני צריכה להיות כאן בשבילם ובשביל הנכדים שלי, אני מבטיחה לך שאני אהיה סבתא מיוחדת ואמשיך להיות אמא שלהם כי זה התפקיד הכי חשוב בחיי! ועדיין מבטיחה שניפגש או בגן עדן או בגלגול הבא.

אוהבת אותך אמא

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר