ראש העירייה והילה לוי בבית קנדה. צילום: אלדד עובדיה
ראש העירייה והילה לוי בבית קנדה. צילום: אלדד עובדיה

"חושבים טוב, מדברים טוב, עושים טוב": יום המעשים הטובים יצא לדרך גם באשקלון

פורסם בתאריך: 14.3.23 15:14

     

"יום מעשים טובים" 2023 יצא הבוקר לדרך ומהווה יום שיא לעשיית טוב כל השנה. היום הזזה מנוהל על-ידי עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות אישית בהתאמה לאורך כל השנה.

את יום מעשים טובים יזמה לפני 17 שנים אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והוא כולל אלפי הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב בכל רחבי הארץ. במסגרת הפעילויות השונות למעלה משני מיליון ישראלים יצאו לצאת לעשות טוב, ביניהם חצי מיליון משתתפים מהחברה הערבית, בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בבתי הספר ובגנים. כ-95% מהרשויות המקומיות, למעלה מ-300 עמותות, תנועות נוער, ו-1,000 חברות לוקחים חלק ביום הזה, שהפך ליום גלובלי ומצוין ב-110 מדינות בהשתתפות מיליוני בני אדם.

יום המעשים הטובים. צילום: עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון

יום המעשים הטובים. צילום: עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון

השנה, פעילויות יום מעשים טובים מתקיימות תחת המסר "חושבים טוב, מדברים טוב, עושים טוב". כשהרעיון הוא לייצר מסה קריטית של עשיית טוב למען יצירת שינוי חיובי, ולקרוא לכל אחת ואחד לעשות מעשה טוב – קטן או גדול – כל אחד לפי יכולתו ונטיית ליבו.

שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים: "לכל אחת ואחד יש את האמת שלו. ביום מעשים טובים השנה בואו נשים את הדגש על לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב. עם אהבת חינם ואחריות אישית אפשר לגשר ולממש את הטוב".

גם השנה אפשר לעשות טוב במגוון תחומים: אריזות מזון, סיוע לאוכלוסיות נזקקות, פעילויות לשמירה על הסביבה, פעילויות למען בעלי חיים ואפילו לעשות טוב על הדרך במסגרת 100 עמדות ברחבי הארץ.

יום מעשים טובים באשקלון

במסגרת יום זה באשקלון מתקיימים שפע של פעילויות התנדבות בהם לוקחים חלק אלפי תלמידות ותלמידים מבתי הספר בעיר. ביניהם: צביעת מקלטים, הקמת גינות, אריזת גמ"ח, הפעלת ילדים עם צרכים מיוחדים, פעילויות עם בני הגיל השלישי ועוד.

בין היתר, התקיימה היום פעילות התנדבותית מיוחדת למען הדיירים המתגוררים בבית קנדה בעיר. ראש העירייה, תומר גלאם ביקר שם היום יחד עם הילה לוי, רכזת רשויות אזור דרום בעמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.

ראש העירייה והילה לוי בבית קנדה. צילום: אלדד עובדיה

ראש העירייה והילה לוי בבית קנדה. צילום: אלדד עובדיה

כמו כן, בעקבות מזג האוויר הסוער, הפנינג מעשים טובים שתוכנן להתקיים במרכז אפרידר יידחה ויתקיים בהמשך החודש, יום שני, 27.03.23.

במסגרת ההפנינג ייהנו התושבים ממופע של כוכבות הילדים, טלי ומורן ודוכני הפעלה לנוער וילדים הכוללים: מכוניות מתהפכות, מתחם לגיל הרך, תרומת דם, תרומת שיער, אימוץ כלבים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר