הרב משה ויצמן. צילום: דוברות המוא"ז חוף אשקלון
הרב משה ויצמן. צילום: דוברות המוא"ז חוף אשקלון

בשורה לתלמידי ישיבת צביה: ראש הישיבה האהוב ישאר בתפקידו

ההחלטה להשאיר את הרב ויצמן בתפקידו התקבלה היום לאחר ישיבה ולאחר משא ומתן שהתקיים בין הגורמים המעורבים בעניין ובכך בא על פתרונו המשבר בישיבה באשקלון

פורסם בתאריך: 9.3.23 20:10

     

סוף טוב עבור הורי ותלמידי ישיבת צביה, לאחר שהיום הוחלט כי הרב משה ויצמן יישאר בתפקידו כראש ישיבת צביה באשקלון.

התלמידים והורים פצחו במאבק לאחר שנודע כי ישנה כוונה לאחד בין ישיבת צביה ומסלול סנהדרין ממקיף ב' ובכך להביא לסיום תפקידו של הרב ויצמן בצביה. התלמידים התכוונו להשבית את הלימודים ביום א' ולקיים הפגנה מול בניין העירייה בדרישה להשאיר את הרב ויצמן בתפקידו.

ישיבת צביה

ישיבת צביה

אלא שכאמור, הם יאפסנו את שלטי המחאה זאת בעקבות ההחלטה להשאיר את הרב ויצמן בתפקידו. ההחלטה התקבלה לאחר ישיבה שהתקיימה היום בין הצדדים ובין הגורמים המעורבים בעניין. כמו כן, הוחלט כי מסלול סנהדרין לא ישתלב בשלב הזה בתוך ישיבת צביה ויישאר כמות שהוא בבית הספר מקיף ב', תחת הנהגתו של הרב קובי כהן.

מעיריית אשקלון נמסר: "ברגעים אלו הסתיימה שיחה בין ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, המפקח מוטי וקנין, מנהל האגף לחינוך על יסודי, צוריאל דביר וראש ישיבת צביה, הרב משה וייצמן ובה הונחה הרב וייצמן על שורת יעדים, פדגוגיים וערכיים לטובת התלמידים, אליהם תצטרך להגיע הישיבה בניהולו. מינהל החינוך ומשרד החינוך יעמדו אחר יישום היעדים בצורה שוטפת ומבוקרת, תוך קיום ישיבות מעת לעת, על מנת לבחון את התקדמות היעדים וכל זאת, בהתאם לחזון החינוכי שהתווה ראש העיר למערכת החינוך בכלל ולחינוך התורני בפרט. עוד נבהיר כי במהלך שנת הלימודים הבאה מינהל החינוך ומשרד החינוך יפעלו לעמידה ביעדים שהוגדרו. כמו כן, יישמר הסטטוס קוו כפי שהוא כיום בין ישיבת צביה לסנהדרין. זה המקום להוסיף כי העירייה ומינהל החינוך רואים בישיבה מוסד חינוכי חשוב מאין כמוהו ובהתאם לזאת, תמשיך לעמוד מקרוב אחר הצלחתו, כפי שנעשה בצורה שוטפת ועקבית, כחלק מפעילות המינהל. עיריית אשקלון והעומד בראשה רואים לנגד עיניהם את טובת תלמידי העיר בלבד וימשיכו לפעול על מנת לוודא כי החינוך המוענק להם הוא האיכותי, המקצועי והטוב ביותר, במטרה להמשיך ולהגיע להישגים חינוכיים פורצי דרך, כפי שהושגו עד כה במערכת החינוך העירונית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר