קצצ"א באירוע דליפה. צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה
קצצ"א באירוע דליפה. צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה

לאחר הדיון בכנסת: צו החיסיון של קצא"א יוארך בשנה אחת במקום בחמש שנים

בהמשך לדיון שהתקיים אתמול בכנסת בנושא ביטול הארכת החיסיון של חברת קצצ"א, בו הביעו רוה"ע אשקלון ומנכ"ל איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון את התנגדותם לנושא, החליטה הועדה כי תאריך את החיסיון לשנה ולא לחמש

פורסם בתאריך: 14.2.23 20:30

     

ועדת משנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, החליטה היום כי תאריך את החיסיון של חברת קצא"א בשנה אחת בלבד, במקום בחמש שנים, ובמהלכה תקיים דיונים נוספים בנושא.

כזכור, אתמול התקיים דיון בנושא בועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בו השתתפו תומר גלאם ראש עיריית אשקלון ומיטל אמיתי מנכ"לית איכוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, שם הביעו את התנגדותם הנחרצת להארכת החיסיון וביקשו שקיפות מלאה בכל הנוגע לפעילותה של קצא"א, זאת, על מנת שניתן יהיה להבטיח שתינקט כל פעולה על מנת למנוע סיכונים סביבתיים חמורים לתושבי אשקלון והסביבה בגין פעילותה של קצא"א, ועל מנת שגופי הפיקוח יהיו חשופים למלוא המידע הנדרש על מנת לבצע עבודתם נאמנה.

רוה"ע תומר גלאם בוועדה, ערוץ הכנסת

רוה"ע תומר גלאם בוועדה, ערוץ הכנסת

בתגובה להחלטה נמסר מעיריית אשקלון ואיגוד הערים: "טוב עשתה הוועדה שהחליטה לא להאריך את צו החיסיון בחמש שנים נוספות, אך לא די בכך. אנו דורשים כי העירייה והאיגוד יוחרגו מהחיסיון כבר בשנה הנוכחית, כדי לאפשר לנו פיקוח סביבתי מלא על קצא"א. נמשיך לפעול למען בריאותם ובטיחותם של תושבי אשקלון".

מיטל אמיתי בוועדה. ערוץ הכנסת

מיטל אמיתי בוועדה. ערוץ הכנסת


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר