שר הכלכלה ניר ברקת ורוה"ע תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון
שר הכלכלה ניר ברקת ורוה"ע תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

שר הכלכלה ניר ברקת בפגישה עם רוה"ע: קידום התעשייה וההייטק באשקלון על הפרק

שר הכלכלה הנכנס, ניר ברקת, קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, על מנת לקדם את תחומי התעשייה, התעסוקה וההייטק באשקלון. השר: "אני מחוייב לאשקלון"

פורסם בתאריך: 16.1.23 06:47

     

שר הכלכלה הנכנס, ניר ברקת, אירח במשרדו את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, לפגישת עבודה ראשונה. הנושאים החשובים שהיו על הפרק בפגישתם היו המשך קידום תחומי התעשייה, התעסוקה וההיי-טק באשקלון.

זוהי פגישת העבודה הראשונה של השר הנכנס עם ראש עיר, ובעירייה רואים זאת כמסר של נכונות לסייע בקידום צרכי העיר בתחומי הפעילות הרלוונטיים. בפגישה נכחו גם חבר המועצה, עמי חכמון, מנכ״ל העירייה, עידן דוד, מנכ״ל החברה הכלכלית לאשקלון, עמית שדה ומנהלת אגף תעשייה וכלכלה בחכ״ל, עינת אלימלך.

פגישה עם שר הכלכלה ניר ברקת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פגישה עם שר הכלכלה ניר ברקת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

״שמחתי לארח היום בלשכתי בירושלים בירת ישראל את ראש העיר אשקלון חברי היקר תומר גלאם", אמר שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת. "אני מחוייב לאשקלון ומתכוון לפעול יחד עם ראש העיר כדי להביא לתושבי אשקלון בשורות טובות בקרוב. דרום הארץ ובייחוד אשקלון יקבלו ממני מענה מיוחד – כפי שראוי. אני מודה לראש העיר תומר גלאם ולאנשיו על עבודתם המסורה למען העיר ומתכוון לפעול יחד עם משרד הכלכלה והתעשייה לפיתוחה וצמיחתה״.

ראש העיר, תומר גלאם הודה לשר ואמר: ״ביני לבין השר יש היכרות ארוכה ולשמחתי יש שיתוף פעולה נהדר ונכונות אמיתית לחזק את העיר. בשנתיים האחרונות, הצלחנו להביא החלטות ממשלה תקדימיות לעיר אשקלון בהיקפים של מאות מיליוני שקלים לרווחת התושבות והתושבים. אשקלון מגשימה בימים אלו, הלכה למעשה, את החזון הציוני והיא אחת מהערים האטרקטיביות ביותר למגורים בישראל. אני משוכנע כי שיתוף הפעולה בינינו יימשך במטרה להגשים את המשימות הנוספות העומדות לפתחנו בתחום התעסוקה והכלכלה בדרך להפוך את אשקלון למטרופולין חדש, חזק ומשמעותי בישראל״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר