מיצג הבובות הערומות זו חנות חדשה

הבובות שתחילה הבהילו את העוברים ושבים הן הדרך שבחנות דיברסו החליטו לגרום לכם לדעת שהם כאן. קבלו את החנות המותגים בחדשה שהפכה לשיחת היום בעיר

פורסם בתאריך: 6.10.17 14:23

     

תושבים רבים נתקלו בימים האחרונים במיצג בובות הראוה העירומות היוצאות מחלונות מבנה סמוך לשוק החדש בשכונת מגדל. הבובות הוצבו בחלון ונטו לכאורה ליפול מטה, מחזה שרבים יפרשו מעין אקט אובדני. התמונות המחזה המקורי והיוצא דופן הופצו ברשתות החברתיות הפכו לשיחת היום.

אלא שבירור מעלה כי מדובר למעשה בחנות מותגים חדשה בשם דיברסו DIVERSO שבחרה להבליט את עצמה באמצעות מיצג הבובות הלא שגרתי.

מקורי. הבובה הערומה בחלון. צילום: אלירם משה

החנות שנפתחה לפני מספר ימים על ידי גיל נפש, צעיר תושב העיר בן 24, שהשקיע במקום הון תועפות ומבדל את החנות בבגדי מותגים ביבוא אישי ובלעדי שלו היישר מאיטליה. "מדובר במותגים שאי אפשר למצוא בארץ באף חנות. בחודשים האחרונים הייתי באיטליה 4 פעמים כדי להביא את כל הסחורה ויש עוד שני משלוחים גדולים שאמורים להגיע בקרוב. מדובר במותגי איכות כמו WHY NO BRAND או HOPE שמות שידועים באיטליה אך בארץ הן כלל לא ידועים".

גיל נפש בפתח החנות החדשה. צילום: אלירם משה

מי שעיצבה את החנות היא מעצבת הפנים סאלי צ'פרק שאפיינה חנות בעיצוב שיכול בקלות להתחרות עם חנויות היוקרה בתל אביב. נפש מבטיח להביא עוד ועוד בגדים שלא ניתן למצוא באף חנות בארץ ומקווה לאט לאט להתרחב וביום מן הימים אף להתחיל לשווק את הבגדים לחנויות יוקרה ברחבי הארץ.

הבובות בינתיים ערומות, אך בימים הקרובים הן עשויות להיצבע ולעטות עליהן בגדים מקולקציית החנות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר