אשקלון. צילום: אדי ישראל
אשקלון. צילום: אדי ישראל

יפה לה: חמישה כוכבי יופי לעיר אשקלון

העיר אשקלון זכתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' לשנת 2022, הבוחנת את תחום איכות החיים והסביבה ברשות המקומית

פורסם בתאריך: 18.12.22 06:20

     

תעודת הוקרה הוענקה לעיריית אשקלון על זכייתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' לשנת 2022, הנערכת בשיתוף משרד הפנים, המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז השלטון האזורי.

התחרות אשר מתקיימת זו השנה ה-29, בוחנת את תחום איכות החיים והסביבה ברשות המקומית, ומקדמת הכרה בחשיבות טיפוח הסביבה העירונית לאיכות החיים של התושבים ולאיכות הסביבה. התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.

חמישה כוכבי יופי לעיריית אשקלון. צילום: סיון מטודי

חמישה כוכבי יופי לעיריית אשקלון. צילום: סיון מטודי

בשבוע שעבר נערך ביקור של חברי הוועדה אשר קיימו סיור ברחבי העיר ונחשפו למגוון הרחב של הפרויקטים השונים אשר מפעילה הרשות בתחום השמירה על ניקיון הסביבה וכן לרמה הגבוהה של ניקיון העיר בכלל אזוריה.

בטקס קבלת האות, ייצג את העירייה מנהל אגף שפ"ע, כפיר קריסי. כזכור, בשנה שעברה, זכתה אשקלון בכוכב זהב על 25 שנות התמדה בתחרות, ואף הוענקו לעיר חמישה כוכבי יופי למקלטים במשך חמש שנים ברציפות. בשנים האחרונות, עיריית אשקלון מוכיחה כי היא עומדת בסטנדרט הטיפוח הארצי וגם מגדילה לעשות ומפעילה מגוון פרויקטים ירוקים התורמים לשמירה על איכות הסביבה וכן מקדמת מודעות בנושא בקרב תושבות ותושבי העיר.

חמישה כוכבי יופי לעיריית אשקלון. צילום: סיון מטודי

חמישה כוכבי יופי לעיריית אשקלון. צילום: סיון מטודי

"כחלק מתנופת הפיתוח האדירה לה זוכה אשקלון בשנים האחרונות אנחנו מפנים משאבים ותקציבים לקידום נושא השמירה על איכות הסביבה והניקיון במרחב הציבורי", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "לשם כך, הגדלנו את תקציבי הניקיון, הוספנו כוח אדם באגף הרלוונטי ואנו פועלים ללא הרף על מנת ליצור שטחים ירוקים, נעימים ומזמינים אשר ישמשו את תושבי העיר בשעות הפנאי. אני מברך על הבחירה באשקלון שנה נוספת כבעלת חמישה כוכבי יופי ומודה לכל הפועלים בתחום באופן יומיומי, על מנת שאשקלון תמשיך לשמור על המרחב הציבורי לטובת איכות חיי תושבות ותושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר