סניף הדואר בקניון לב אשקלון. צילום ארכיון: אלירם משה

"פגיעה של ממש בתושבי העיר": דואר ישראל מתכוון לסגור שני סניפים באשקלון

על רקע כוונת דואר ישראל לסגור את הסניפים בגבעת ציון ובקניון לב אשקלון, פנה ראש העירייה, למנכ"ל הדואר וביקש ממנו לעצור את סגירת סניפי הדואר המשרתים למעלה מ-30 אלף תושבים 

פורסם בתאריך: 21.11.22 10:57

     

דואר ישראל הודיע כי בכוונתו לסגור שני סניפי דואר ברחבי העיר – הסניף בגבעת ציון והסניף בקניון לב אשקלון. בכך ירדו מספר הסניפים ברחבי העיר משמונה לשישה.

על רקע זה, שיגר אתמול ראש העירייה, תומר גלאם, מכתב למנכ"ל דואר ישראל, דוד לרון, בבקשה לעצור את סגירת הסניפים המתוכננת.

סוכנות הדואר בגבעת ציון. צילום: אלירם משה

"קיבלנו בתדהמה את ההודעה על כוונתכם לסגור את סניף גבעת ציון באשקלון בסוף החודש הנוכחי וכן את סניף הדואר בקניון 'לב אשקלון' בסוף השנה", כתב ראש העיר, והוסיף: "המדובר על שני סניפים הממוקמים בלב השכונות גבעת ציון ושמשון, מהשכונות הוותיקות בעיר המאופיינות ברובן מתושבות ותושבים ותיקים וממעמד סוציו-אקונומי נמוך שאין בידם את היכולת והאפשרות לנסוע למיקום אחר, לעיתים בקצה השני של העיר, על מנת לקבל את שירותי הדואר".

נוסיף כי הסניף בשכונת שמשון מעניק שירותים לשכונת אגמים הסמוכה ובסך הכל נהנים משירותיהם של הסניפים מידי יום למעלה מ-30,000 תושבות ותושבים.

תומר גלאם. צילום: אלעד מלכה

תומר גלאם. צילום: אלעד מלכה

עוד כתב גלאם: "סגירת הסניפים תהווה פגיעה של ממש בחלק גדול מתושבי העיר, שכאמור, מורכב ברובו מקשישים נעדרי ניידות, דבר שיכביד משמעותית על שגרת חייהם בכל הנוגע לצריכת שירותיו ההכרחיים של דואר ישראל.

"לאור זאת אבקש ממך לבחון מחדש את הודעתך על סגירת הסניפים הנ"ל ולאפשר את המשך פעילותם התקינה, האיכותית והשירותית למען תושבות ותושבי אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר