דותן לזר. צילום: ירדן בידר
דותן לזר. צילום: ירדן בידר

עסקה במיליוני יורו: חברת הספורט-טק האשקלונית LSports רוכשת את המתחרה הפולנית

הרכישה של חברת STATSCORE תכפיל את כוח האדם של החברה האשקלונית ל-250 עובדים. "הרכישה תאפשר לנו להמשיך בתנופה מהירה לעבר היעדים והמטרות שלנו בשנים הבאות", אומר המנכ"ל, דותן לזר

פורסם בתאריך: 14.11.22 12:49

     

חברת הספורט-טק האשקלונית, LSports, מודיעה היום על רכישת חברת נתוני הספורט הפולנית, STATSCORE (בעלות המעורכת בין 8-10 מליון יורו). הרכישה מגיעה בסיום שנה של צמיחה משמעותית תוך הרחבת הפיתוח והמוצרים בחברה ותוך חיזוק את היכולות הטכנולוגיות ויכולות איסוף הנתונים באופן גלובלי.

הרכישה של חברת STATSCORE, אחת מחברות הספורט-דאטה המתפתחות באירופה, תאפשר ל-LSports להציע מגוון רחב יותר של נתוני ספורט, תוך יצירת תוכן ייחודי ומותאם אישית בזמן אמת. מהלך זה יאפשר ללקוחות החברה מגוון רחב של אפשרויות. החל מקבלת נתוני המשחק מיד בסיום המשחק ועד לנתונים מצטברים של שחקנים וקבוצות באופן אוטומטי ובזמן אמת.

LSports. צילום: לירן אלבז

LSports. צילום: לירן אלבז

הרכישה כוללת את הרחבת מרכז הפיתוח והמחקר בפולין וזאת במטרה להגדיל את פעילות החברה לעבר יותר מ-30 ענפי ספורט שונים ברחבי העולם. 120 עובדי חברת SATASCORE ימשיכו לעבוד תחת החברה לאחר הרכישה. סך עובדי שתי החברות יהיה לאחר הרכישה כ-120 עובדים בפולין וכ-130 בישראל בסניפי החברה באשקלון ורמת גן.

דותן לזר, מייסד-שותף ומנכ"ל LSports: "אנו נרגשים מאוד לקראת ההסכם עם STATSCORE, זו הזדמנות מעולה עבורנו להמשיך לצמוח ולהתרחב מקצועית וטכנולוגית לעבר ענפי ספורט חדשים תוך הרחבת סל המוצרים שלנו, ייצור תוכן וחידוד כלי אימות הנתונים שלנו עד לרמת דיוק מקסימלית של 100%. הרכישה תאפשר לנו להמשיך בתנופה מהירה לעבר היעדים והמטרות שלנו בשנים הבאות".

עוד הוסיף לזר כי: "אנו גאים שבזמן משבר בענף ההיי-טק החברה מראה יציבות בשוק הבינלאומי ואף מתרחבת לענפי ספורט חדשים, כולל הרחבת מרכז פיתוח באירופה ברכישה שעבדנו עליה רבות בשנתיים האחרונות".

את LSports יצגו עורכי הדין יעל שמעון מני ודניאל היים ממשרד פרל כהן. את STATSCORE ייצג עורכי הדין אריאל פרנק והילה כהן ממשרד עמית, פולק, מטלון.

חברת LSports ממוקמת בצמרת תעשיית ה-sports data העולמית. החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו-ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד. החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה בשוק עם למעלה מ-280 לקוחות ברחבי העולם, וזכויות על נתוני ליגות ומשחקים של ליגות גדולות בעולם. משרדי החברה ממוקמים באשקלון ולחברה למעלה מ-130 עובדים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר