אלכס קושניר. צילום פבל
אלכס קושניר. צילום פבל

"לכל הלועגים: לא נדחקתי ברשימה": ח"כ קושניר הגיב למיקומו ברשימת ישראל ביתנו

חבר הכנסת האשקלוני אלכס קושניר בלט מאוד במהלך הקדנציה שלו כיו"ר ועדת הכספים, אך להפתעת רבים ולשמחת מתנגדיו, הוא הוצב במקום על גבול הלא ריאלי, לפי הסקרים

פורסם בתאריך: 16.9.22 13:39

     

לאחר שמפלגת ישראל ביתנו הציגה אתה רשימתה לכנסת, התברר כי ח"כ אלכס קושניר מאשקלון, שבלט מאוד בקדנציה האחרונה כיו"ר ועדת הכספים, הוצב במקום השביעי ברשימה.

בסבב הבחירות הנוכחי מדובר במקום שהוא ככל הנראה לא ריאלי, כך על פי הסקרים. המיקום הזה הפתיע רבים שציפו כי לאור פעילותו הפרלמנטרית של ח"כ קושניר והבולטות שלו, הוא יזכה לקידום במיקום שלו.

"לכל הלועגים: לא נדחקתי ברשימה", הגיב ח"כ קושניר, "הייתי במקום 7 ונשארתי במקום 7. רצינו להגדיל את הייצוג הנשי במפלגה בהתאם לחזון שלנו וכך עשינו, אני מברך את תת אלוף במילואים שרון ניר על הצטרפותה למפלגה. גם בפעמים הקודמות הרבה מיריביי הספידו אותי, אבל בסוף מצאו אותי בכנסת מקדם רפורמות יחד עם ראש המפלגה, שר האוצר אביגדור ליברמן, וכך יהיה גם הפעם.

"לכל הדואגים באמת: חברים וחברות, תודה רבה לכם על אלפי ההודעות והשיחות שקיבלתי מאתמול בערב. אין לי שום ספק שביחד ננצח למען עתידה של המדינה שלנו, למען שחרורה מכבלי הקומבינות והפוליטיקה הקטנה, למען הכלכלה החופשית ולמען כל האזרחים והאזרחיות שעובדים קשה, משרתים בצבא ועושים מילואים. אנחנו משפחה ואף אחד לא ישבור את רוחינו. ישראל ביתנו חזקה = ממשלה יציבה, ליברלית וציונית. יאללה לעבודה!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר