גדי אייזנקוט, משה ניסימפור. צילום: חיים צח, לע"מ
גדי אייזנקוט, משה ניסימפור. צילום: חיים צח, לע"מ

"אני מזהיר אותך": משה ניסימפור, תושב אשקלון נחקר בחשד לאיומים על אייזנקוט

ניסימפור פירסם סרטון ובו הזהיר את אייזנקוט שלא יעז להעלות את שמו של בנימין נתניהו, "אני אכנס בך", הוא אומר בסרטון. הוא נחקר במשטרה והסביר שהוא הזהיר אותו כי יעשה לו מה שעשה לבנט שזה בעצם לתקוף אותו בסרטונים. ניסימפור קיבל צו הרחקה מאייזנקוט ל-15 יום. "אני לא אומר דברי הסתה", אמר ניסימפור

פורסם בתאריך: 21.8.22 19:30

     

משה ניסימפור, הוא אחד מפעילי הליכוד הבולטים באשקלון שאף מוכר מראיונות רבים שלו בכלי התקשורת הארציים.

במסגרת הפעילות הפוליטית שלו נוהג ניסימפור להעלות סרטונים רבים לרשתות החברתיות, אך מאז הוקמה ממשלת בנט-לפיד, הוא נהג לתקוף את הממשלה ואת העומדים בראשה ובפרט את בנט שאותו נהג לכנות "המגלומן".

בשבוע שעבר, כאשר נודע שהרמטכ"ל לשעבר, גדי אייזנקוט, הצטרף לרשימה של בני גנץ וגדעון סער, העלה ניסימפור סרטון ובו תקף אותו בלשון חריפה.

"אני מזהיר אותך, תשמע טוב אייזנקוט", אמר ניסימפור בסרטון, "שלא תעיז להעלות על דל שפתיך את השם בנימין נתניהו. אתה רוצה להתמודד? יא חלאה! אתה תדבר רק על עצמך, תדבר על הכלכלה, איך תוריד את האינפלציה המטורפת, מחירי הדיור, את הביטחון. את הכל. אבל אל תזכיר את השם של בנימין נתניהו". עוד הוסיף ניסימפור: "שלא תעז, אני מדבר יפה עכשיו, אבל אם עוד פעם תזכיר את בנימין נתניהו, תדבר על התיקים שלו או תמציא המצאות, אני אתחיל להיכנס בך, באמא שלך ובאמא של אמא שלך, אעשה ממך סמרטוט אשלח אותך למחלקה הפסיכיאטרית".

הסרטון שהביא לחקירת משטרה:


הסרטון הזה זכה למאות תגובות ומאות שיתופים בפייסבוק, ואף הועלה לרשת הטוויטר, שם שותף על ידי העיתונאי בן כספית.

בעקבות דברים, זומן ניסימיפור לחקירה בתחנת משטרת אשקלון בחשד לאיומים על הרמטכ"ל לשעבר. "החוקר אומר לי 'אתה מאיים על אייזנקוט, אתה מזהיר אותו'. אמרתי לו שאני מזהיר אותו שאני אעשה לו מה שעשיתי למגלומן. הוא שאל אותי 'מה תעשה לו'. אמרתי לו שאני נסעתי לקברי צדיקים במרוקו ואמרתי שאני פה מתפלל שבזכות הצדיקים וממשלת המגלומן תיפול וכשבאתי לארץ הממשלה נפלה וזה מה שאני אעשה לאייזנקוט".

לדבריו, החוקר הציג לו את הסרטון כשהוא ערוך וניסימפור מחה על כך שמדובר בסרטון ערוך שאינו משקף את דבריו. בתום החקירה, שוחרר ניסימפור בתנאים מגבילים בהם ערבות בגובה של 3,000 ש"ח וכן הרחקה מאייזנקוט למשך 15 יום. "אמרתי לו תוציא גם ל-15 שנה, מתי אני אראה אותו? גם אם הוא יבוא לפה אני לא אלך לראות אותו".

את הסרטון לא מחק ניסימפור מהחשבון שלו והוא עדיין מופיע שם.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

אתה אומר שם "אני אכנס בך".
"נכון כל יום נכנסתי במגלומן כמה שהוא מכר את המדינה וכמה הוא שקרן".

חששת מהחקירה?
"לא. אני יודע שאני לא טיפש ואני לא אומר דברי הסתה. אני לא עושה את זה".

אבל בסוף יש כאלה שהדברים משפיעים עליהם כמו אילנה ספורטה.
"אף אחד לא הסית אותה. זאת החלטה שלה. וזה חמור מאוד. אני גם לא אומר לפגוע., צריך להפגין, ואם צריך להעלות נושא מסוים. אבל אני לא פוגע באף אחד ואני לא אפגע באף אחד".

אילנה ספורטה

פגשת פעם את אייזנקוט?
"כן, היה מבצע באשקלון והוא הגיע לבור (החמ"ל העירוני), לחצתי לו יד וחיבקתי אותו".

גם היום היית לוחץ לו יד ומחבק אותו?
"בוודאי. הכי שמאלני, יוסי שריד חיבקתי אותו. הייתי איתו בדיונה הגדולה ואמרתי שלא יקחו אותה ותכיר בה כשמורת טבע. אני מפריד בין דברים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר