שר הביטחון גנץ בביקור בעיר אשקלון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון גנץ בביקור בעיר אשקלון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"תוכנית המיגון חייבת לצאת אל הפועל": כך אמר גלאם לשר הביטחון גנץ בביקורו באשקלון

שר הביטחון בני גנץ הגיע השבוע לסיור באשקלון ובחוף אשקלון על רקע סיום מבצע "עלות השחר", והביע הערכה ופרגון לרשויות ולתושבים על התנהלותם בשעת חירום ואמר: "נמשיך את המאמץ לשיפור המיגון בכלל יישובי הדרום"

פורסם בתאריך: 10.8.22 11:00

     

שר הביטחון בני גנץ ביקר ביום שני השבוע בעיר אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון. בסיור השתתפו גם ראש רח"ל יורם לרדו ומפקד מחוז דרום של פיקוד העורף. ביקורו היה על רקע סיום מבצע "עלות השחר", במהלכו הביע הערכה ותמיכה לתושבי הדרום, שהפגינו חוסן נפשי במהלך המבצע, ופרגן על התנהלות הרשויות בשעת חירום. סיורו של גנץ בעיר אשקלון כלל מספר מוקדים, ביניהם חמ"ל עיריית אשקלון, תחנת הכוח רוטנברג, וקיבוץ זיקים.

בביקורו בחמ"ל עיריית אשקלון אמר ראש עיריית אשקלון תומר גלאם לגנץ כי ״העיר אשקלון ותושביה מעניקים את מלוא הגיבוי לצה״ל, לחייליו ולכוחות הביטחון. כולנו מלאי הערכה על היוזמה לצאת למבצע על מנת להביא שקט וביטחון לאזור". עוד הוסיף גלאם כי "סבב אחר סבב התושבים באשקלון מפגינים חוסן אדיר ומעורר השראה למרות שלרבים מהם אין את הזכות הבסיסית להגן על עצמם בשעת חירום. תוכנית המיגון חייבת לצאת אל הפועל, עוד היום, ובמקביל, הממשלה צריכה להאיץ החלטת ממשלה שנוגעת להטבות הכלכליות שמגיעות לתושבי אשקלון, בזכות ולא בחסד".

בהמשך סייר גנץ בקיבוץ זיקים ונפגש עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, שהביע את הערכתו על ביקור השר: "אני מודה לשר הביטחון על הביקור בקיבוץ זיקים ועל כך שהגיע לחוות ולשמוע מקרוב את התושבים שחוו את סבב הלחימה. מבקש להביע את הערכתי הרבה לשר ולכוחות הביטחון על ניהול המבצע ביד רמה תוך שיתוף פעולה הדוק אל מול המנהיגות האזרחית. אין לי ספק שהדבר משפיע ומחזק את תחושת הביטחון של תושבי העוטף ותושבי הדרום".

שר הביטחון בני גנץ בביקור בתחנת הכוח. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

שר הביטחון בני גנץ בביקור בתחנת הכוח. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

במהלך הפגישה אמר שר הביטחון בני גנץ כי הוא מודה לראשי הרשויות ולתושבים על החוסן הנפשי שהפגינו במהלך ימי המבצע: ״אנחנו נמשיך את המאמץ לשיפור המיגון בכלל יישובי הדרום, זאת בנוסף להחלטתי על הקמת צוות שיעסוק במיגון האזורים הסמוכים לגדר האיומים הנשקפים להם".

בני גנץ בביקורו בתחת הכוח. צילום: וסי וייס, חברת החשמל

בני גנץ בביקורו בתחת הכוח. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

בהמשך הביקור באשקלון, הגיע השר כאמור לתחנת הכוח. את השר ארחו אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה ודוד מזרחי, מנהל תחנת הכוח. בביקורו שמע גנץ מעובדי התחנה ומנהליה על התמודדותם במבצע "עלות השחר", בימים המורכבים בין מטחי טילים ויירוטים, ונפגש עם עובדים הפועלים לייצר חשמל מסביב לשעון ואף תקנו לילה קודם בשעת לילה מאוחרת קו מ"ג שניזוק בעוטף עזה תחת מטחי ירי.

בני גנץ בביקורו בתחת הכוח. צילום: וסי וייס, חברת החשמל

בני גנץ בביקורו בתחת הכוח. צילום: וסי וייס, חברת החשמל

השר הביע את הערכתו ופרגן לעשייה, המקצועיות, המסירות, הרצינות והחשיבות של התחנה ועובדיה לייצור חשמל ושמירה על ביטחון אנרגטי לתושבי המדינה, בייחוד בעיתות חירום ומשבר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר