ד"ר יפים חרך ז"ל. צילום: דוברות ברזילי
ד"ר יפים חרך ז"ל. צילום: דוברות ברזילי

"המשיך לעבוד גם בתקופת המחלה הקשה": הלך לעולמו ד"ר יפים חרך מברזילי

ד"ר חרך, אחד הרופאים הוותיקים בברזילי, חלה במחלה קשה ודרש להמשיך לעבוד למרות המחלה, עד שכעת הלך לעולמו. "לא בטוח אם נותר לי שנה או שנתיים או יותר. תמיד יש נסים", הוא אמר בריאיון ל"כאן דרום" לפני 4 שנים

פורסם בתאריך: 8.8.22 21:26

     

המרכז הרפואי ברזילי הודיע היום כי ד"ר יפים חרך, מנהל היחידה לכירורגיית כלי דם לשעבר, הלך לעולמו.

ד"ר חרך נולד לפני 64 שנים בברית המועצות ולמד רפואה באוניברסיטה בלנינגרד. בשנת 1990 עלה לארץ ולאחר שנה החל עבודתו במרכז הרפואי ברזילי. "ד"ר חרך היווה דוגמא ומופת וביקש להמשיך לעבוד ככל יכולתו גם בתקופת המחלה הקשה", נמסר מברזילי, "אנו כואבים, מחבקים ומנחמים את משפחתו ומחלקתו".

ד"ר יפים חרך ז"ל. צילום: דוברות ברזילי

ד"ר יפים חרך ז"ל. צילום: דוברות ברזילי

מקבל תעודת הוקרה. ד"ר חרך

מקבל תעודת הוקרה. ד"ר חרך

בשנת 2018 התראיין ד"ר חרך ל"כאן דרום" וסיפר על כך שהוא מטפל בחולים בזמן שהוא בעצמו מטופל. "בתור רופא כונן, הזמינו אותי מספר פעמים, ולפעמים נאלצתי לבוא למרות שהייתי תחת טיפול בעצמי", סיפר ד"ר חרך, "בעבודה אני מרוכז ומפוקס ומרגיש הרבה יותר קל, ובייחוד בניתוחים. הגוף נותן את ה-100 אחוז שלו, כנראה בזכות האדרנלין שזורם בדם. ועדיין, ביום-יום יכולות להופיע לי הפרעות בתחושה בידיים. אבל שוב, כשאני צריך לנתח, זה מפסיק מיד, לא יודע לאין זה נעלם. אחר כך בבית זה יכול לתקוף אותי שוב".

ד"ר יפים חרך

הוא היה מודע היטב למצבו ואף הציג גישה מיוחדת לחיים בצל המחלה האיומה, “אולי יש יתרון למות בגיל צעיר. כשאתה זקן, רק זוכרים אותך בזמן שהיית משתעל ומחרחר. אבל כשצעירים נשארים זיכרונות יפים יותר. לא בטוח אם נותר לי שנה או שנתיים או יותר. תמיד יש נסים", הוא אמר לפני 4 שנים, "אני לא יודע מה לגביי, אבל כל יום שיש בחיים אני מקבל כמו מתנה ומנסה לתת כמה שאני יכול".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר