אילוסטרציה: דודו בכר

רגע לפני כיפור: מחפשים בית חם ואוהב לרבקי בת ה-4

אם אתם תושבי אשקלון/אשדוד והסביבה המעוניינים לפתוח את ביתכם לילדה בת 4, בעלת צרכים מיוחדים, הזקוקה למשפחה חמה, אז רבקי מחכה לכם

פורסם בתאריך: 28.9.17 15:38

     

רבקי (שם בדוי) בת 4 ילדה מקסימה, חייכנית וטובת לב, נולדה פגה וחלק ממערכות גופה נפגעו כתוצאה מהלידה המוקדמת. כיום רבקי היא ילדה בעלת צרכים מיוחדים הסובלת מעיכוב התפתחותי ניכר ומבעיות רפואיות.

רבקי הקטנה, מתקשרת עם הסביבה, מבינה ואהובה על הצוות המטפל בה. אבל היום היא זקוקה למשפחת אומנה מאזור אשקלון, אשדוד והסביבה שתפתח עבורה את ביתה ואת לבה.

"רבקי זקוקה לבית חם ואוהב, סביבה שתתמוך בה ותחזק את חוסנה הפיסי והרגשי", מסבירה מירה ורקר, מגייסת משפחות אומנה במכון סאמיט. "רבקי כמו כל הילדים צריכה לגדול בסביבה רגילה של בית ומשפחה. אנו מחפשים עבור רבקי משפחה שומרת מסורת, מאזור אשקלון, אשדוד והסביבה, עם הורים הפנויים לטפל ברבקי ולוות אותה לטיפולים הנדרשים. אין לנו ספק כי רבקי בדרכה המיוחדת והממיסה תחזיר הרבה אהבה למשפחה".

ורקר מדגישה את החשיבות במציאת משפחת אומנה לרבקי: "על פי מחקרים, משפחת אומנה הינה הסביבה הטובה ביותר להתפתחות תקינה ונורמטיבית של ילדים שהוצאו מביתם, משום שתמיכה רגשית, חיזוקים וכלים להתפתחות נפשית, רגשית ושכלית שילד כל-כך זקוק להם מגיעים קודם ממעגל האנשים הקרובים ביותר לילד, במקרה זה אלו הם בני המשפחה האומנת. משפחת אומנה הינה מסגרת משפחתית חלופית וזמנית המאפשרת לתינוק מיום היוולדו ועד לבגרותו (18), לקבל את הדרוש להתפתחותו הנפשית, הגופנית, החינוכית והחברתית ולספק לו את הצרכים להם הוא זקוק עד שתתאפשר חזרתו להוריו הביולוגיים. חשוב להדגיש כי בכל זמן שהיית הילדים באומנה המשפחות מלוות ע"י 'מכון סאמיט' ליווי רגשי ומקצועי ומקבלות החזר הוצאות חודשי ממשרד הרווחה".

משפחות אשר מעוניינות לפתוח את הבית והלב בפני רבקי ועוד ילדים שמחכים למשפחה מוזמנות ליצור קשר עם משרדי מכון סאמיט בטלפון: 08-8504011

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר