"מכת מדינה“: צפו בהשלכת פסולת בניין בלב הדיונות באשקלון

בפעילות של המשטרה הירוקה היום מול משליכי פסולת פיראטית בדיונות של אשקלון, עוכבו שני חשודים ונחקרו. כמו כן, נתפסו כלים ששימשו לביצוע העבירות והוצא צו ניקוי לשטח המזוהם

פורסם בתאריך: 6.7.22 17:44

     

בתום חקירה סמויה שכללה איסוף ראיות מתמשך מהאוויר והקרקע על ידי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף יחידת ינשו"ף (יחידה למניעת שריפות בשטחים פתוחים), פעלו היום הכוחות מול משליכי פסולת פיראטית. במסגרת איסוף הראיות, תועדו השלכות פסולת משני טרקטורים עם נגרר בחולות אשקלון.

בפעילות, שנערכה בשיתוף לוחמי מג"ב ושוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל, נתפסו שני משליכי פסולת בשטחי הדיונות באזור העיר אשקלון. מדובר בשטח פתוח סמוך לאזור התעשייה הדרומי, מערבית למושב מבקיעים.

צפו בתיעוד:

הם עוכבו ונחקרו, והמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פתחה בחקירה פלילית נגדם. כמו כן, נתפסו הכלים ששימשו לביצוע העבירות הסביבתיות והועברו לחניון ייעודי מטעם המשטרה הירוקה, והוצא צו ניקוי לשטח שבו הושלכה הפסולת. ככל שמשליכי הפסולת לא ינקו ויפנו את הפסולת שהושלכה למקום מורשה, יפתח תיק חקירה נוסף מול המשליכים.

"תפסנו את משליכי הפסולת, אחרי פעולה באופן סמוי בשבועות האחרונים", אומר גיא נחושתן, ראש צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, "השלכות פסולת לא חוקיות, מעבר להיותן עבירה על החוק, גורמות לפגיעה משמעותית בסביבה ובציבור. אנו פועלים באופן שוטף, במטרה לצמצם ולמגר תופעה זו, שהפכה למכת מדינה".

השלכת הפסולת בדיונות. צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

השלכת הפסולת בדיונות. צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי המשטרה הירוקה של המשרד תמשיך לפעול בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים, למיגור תופעת השלכות פסולת לא חוקיות בשטחים פתוחים. פסולות אלו מזיקות לבריאות הציבור, לבעלי החיים ולסביבה, עלולות להוביל לזיהומי קרקע ומים ולהוות מקור לשריפות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר