המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

מבינים עניין: מרפאת גינקולוגיה ייעודית לנערות נפתחה בבה"ח ברזילי באשקלון

המרכז הרפואי ברזילי באשקלון פתח מרפאה ייעודית עבור ילדות ונערות, מתוך הבנה שגילן הצעיר מצריך התייחסות מיוחדת. את המרפאה תנהל ד"ר איריס הראל, מומחית במיילדות וגינקולוגיה

פורסם בתאריך: 5.7.22 17:02

     

מרפאת גינקולוגיה לילדות ונערות מתבגרות נפתחה במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, מתוך הבנה שגילן הצעיר מצריך יחס מיוחד, ומתוך רצון לסייע בפתרון הבעיות הייחודיות האופייניות לגילן. בנוסף, תעניק המרפאה אבחון וטיפול בבעיות גיניקולוגיות נפוצות מגיל הינקות ועד גיל ההתבגרות.

ההבנה כי נערות צעירות חוששות מפגישתן מהראשונה אצל רופא נשים ומרבות להימנע מבדיקה חשובה זו, הביאה את המרכז הרפואי לפתוח את המרפאה, המוכוונת להפחתת החרדה סביב תהליך הבדיקה. במהלך הבדיקה תתאפשר שיחה פתוחה, ממוקדת וסבלנית המפחיתה לעיתים את הצורך בבדיקות פולשניות לנערה הצעירה. לכן, במקרים רבים ניתן יהיה להסתפק בבדיקה גופנית כללית ולא גינקולוגית פולשנית.

בשל גילן הצעיר של הנערות, יש חשיבות למרפאה ייעודית שתספק הכלה, סבלנות והבנה של תהליכים פסיכולוגיים המתרחשים בגיל זה. מאחר וישנם שינויים פיזיולוגיים מיוחדים בהתפתחות ובגדילה של ילדות ונערות, יש להתאים את הטיפול למצבים בריאותיים שונים, תוך שימת לב מיוחדת על רפואה מונעת באמצעות שימוש מושכל באמצעי הגנה למניעת היריון, מוגנות מינית, ובמתן חשיבות עליונה למניעת תחלואה עתידית.

מרפאת גיניקולוגיה ייעודית לילדות ונערות נפתחה במרכז הרפואי ברזילי

מרפאת גיניקולוגיה ייעודית לילדות ונערות נפתחה במרכז הרפואי ברזילי

המרפאה עוסקת באבחון וטיפול בבעיות גינקולוגיות נפוצות או ייחודיות לילדות ונערות מגיל הינקות ועד גיל ההתבגרות. את המרפאה מנהלת ד"ר איריס הראל, מומחית במיילדות וגינקולוגיה, אשר השתלמה בשטח זה, ותעניק מעטפת כוללת למטופלת הצעירה: גינקולוגיה כירורגית, אונקולוגיה, פוריות, אנדוקרינולוגיה ילדים, המטולוגיה ילדים, תזונאית, וכן ייעוצים נוספים בין היתר על הרדמה, עובדת סוציאלית, ילדים, אורולוגיה, וכירורגיה כללית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר