בית ספר מדעים

"מאמין בביחד": יוסי גרוס נבחר לנהל את בי"ס יסודי "מדעים" באשקלון

גרוס נבחר לנהל את בית הספר היסודי מדעים ובכך יחליף את המנהלת שרית שמואל לאחר שנה אחת בלבד שכיהנה בתפקיד

פורסם בתאריך: 3.7.22 21:06

     

רק לפני שנה נבחרה שרית שמואל לתפיקד המנהלת של בית הספר היסודי "מדעים" באשקלון. זה היה סגירת מעגל מאחר ושמואל היא בתה של המנהלת המיתולוגית של בית הספר, מינה כהן ז"ל.

אלא שכעבור שנה החליטה שמואל לסיים את תפקידה ומי שנבחר להחליף אותה הוא יוסי גרוס. גרוס, בעל ניסיון של 15 שנים במערכת החינוך, תושב בני דקלים. בעל תואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגר קורס יהלום למנהיגות חינוכית. כיהן במגוון תפקידים במערכת החינוך בהם חינוך כיתה, הגשה לבגרויות, רכז חברתי, מדריך מורי מורים. בשנתיים האחרונות, כיהן כמנהל בית ספר 'יד שבתי' באשדוד.

יוסי גרוס

יוסי גרוס

"אני מברך את מנהל בית הספר הנבחר, יוסי גרוס, בהצלחה רבה בתפקיד", מסר רא שמינהל החינוך, יובל זוזט, "הניסיון הניהולי, איתו מגיע יוסי לבית ספר מדעים, יובילו להמשך קידומו של בית הספר בהיבט הלימודי והערכי".

גרוס עצמו מסר: "אני שמח להצטרף למשפחת מדעים. מודה על הבחירה בי לתפקיד מנהל בית הספר. תפקידינו החינוכי מורכב מעקרונות המושתתים על אהבה ואמונה, הם שיובילו למיקסום יכולות התלמידים ולהצלחתם. כאנשי חינוך, אנו מחוייבים להקניית ערכי התורה ואהבת העם והמדינה, המהווים את הבסיס המרכזי לחוסן נפשי אמיתי ומיצוי אישי-התפתחותי של ילדינו. אני רואה ומאמין בשותפויות וקהילות, ביצירתיות ומוביליות חברתית. מאמין בביחד".

ראש העירייה, תומר גלאם: "מאחל הצלחה רבה למנהלים החדשים של בתי הספר שמצטרפים לשורת אנשי החינוך האיכותיים והמקצועיים באשקלון המופקדים על חינוך ילדינו, המשימה החשובה ביותר שמוטלת על כולנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהלים שמסיימים את תפקידם ולאחל להם בהצלחה בהמשך דרכם. למנהלים החדשים מצפה עבודה רבה, כדי להמשיך ולשמר את ההצלחה החינוכית העירונית אליה הגענו עם הזכייה בפרס החינוך הארצי והעלייה באחוזי הזכאות לבגרות. עיריית אשקלון ומינהל החינוך יעשו את כל הנדרש כדי לסייע להם למלא את תפקידם בהצלחה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר