עובדי עשות אשקלון מוחים
עובדי עשות אשקלון מוחים

עשו אקזיט: עובדי עשות אשקלון יקבלו מענק של 10 מיליון ש"ח

לאחר מאבק ממושך שניהלו עובדי החברה הביטחונית מאשקלון על רקע מכירתה לקרן פימי, נחתם הסכם ולפיו יישמרו זכויות העובדים והם אף יזכו למענק מכירה בגובה של 10 מיליון ש"ח שיחולק בין העובדים

פורסם בתאריך: 3.7.22 19:10

     

רמי גואטה יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון ומזכיר החטיבה עו"ד אלרואי צמח ויו"ר ועד עובדי עשות, חתמו בסוף השבוע האחרון על הסכם עם הנהלת חברת אלביט וקרן פימי לטובת עובדי עשות אשקלון, על רקע עסקת מכירת עשות מאלביט לקרן פימי.

כזכור, בחודש אוקטובר שעבר, הוכרז סכסוך עבודה במפעל עשות אשקלון והעובדים פתחו אחריו בצעדי מחאה ואף השביתו את פעילותו, זאת על רקע ניסיונות של חברת אלביט למכור את המפעל לקרן פימי, מבלי לעדכן אותם או לקיים עמם משא ומתן.

מחאת עובדי עשות אשקלון

העובדים השביתו קווי ייצור במפעל ואף קיימו מספר הפגנות בשטח המפעל בהשתתפות בכירי ההסתדרות, שהעניקו גיבוי מלא למאבק. ההסתדרות ליוותה את מאבק העובדים מיומו הראשון ועקבה מקרוב אחר המהלכים שנעשו עד לשלב שבו החל משא ומתן בין נציגי העובדים להנהלת אלביט וקרן פימי. באחרונה הושגה פריצת דרך במשא ומתן בין הצדדים שהוביל בסופו של דבר לחתימה על ההסכם השבוע.

במסגרת ההסכם שהושג ישמרו כל זכויות העובדים ואף הוכרה תרומתם של העובדים לרווחיות החברה ובשל כך זכו העובדים למענק מכירה מיוחד בגובה של 10 מיליון ש"ח שיחולק בין עובדי החברה.

בכך  השלימה קרן פימי בראשותו של ישי דוידי רכישה של 85% ממניות חברת עשות בסכום של 291 מיליון ש"ח.

במסגרת החתימה נפגשו הצדדים מאלביט, קרן פימי, הנהלת עשות, ההסתדרות והעובדים וסיכמו על המשך עבודה משותפת למען קידום ושגשוג החברה, הגדלת והרחבת פעילותה בשווקים בישראל ובעולם.

חותמים על ההסכם

חותמים על ההסכם

רמי גואטה, יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, הודה לצדדים ואמר: "המשא ומתן היה מורכב, אך בסופו של דבר, הבאנו בשורה גדולה לעובדי החברה לעתיד טוב יותר. אני סמוך ובטוח כי עשות תמשיך לשגשג ואף תרחיב ותגדיל את פעילותה גם תחת ההנהלה החדשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר