אלון כהן וחשבון המים שהוא נדרש לשלם
אלון כהן וחשבון המים שהוא נדרש לשלם

הזוי: תאגיד "מי אשקלון" דורש תשלום מבעל עסק שלא מחובר כלל למים

בחנות של אלון כהן אין ברז מים ואין שום חיבור למים, אבל למרות זאת בתאגיד המים דורשים ממנו תשלום מדי חודש בחודשו. כל ההסברים שלו על כך שבכל המתחם אין אפילו צריכת מים משותפת, לא עוזרים. "מר כהן מחוייב בהפרשי מדידה (צריכה משותפת)", אומרים בתאגיד ולא מסבירים היכן נצרכים אותם מים

פורסם בתאריך: 7.4.22 18:23

     

אלון כהן, הוא הבעלים של חנות המתנות והשעונים מאצ'ו שבמתחם פאוור סנטר בצומת סילבר (קוסמוס). הוא אחד מעשרות העסקים הפועלים במתחם, אך בשונה מרבים מהם, הוא אינו צורך מים כלל.

אין ברז בחנות ובטח שלא תא שירותים, ואין מד מים המחובר לעסק שלו, כי אינו צריך מים. למרות זאת, במשך שנים הוא קיבל דרישות תשלום מתאגיד המים המקומי "מי אשקלון", אך מאחר ומדובר היה בדרישת תשלום קטנה, הוא שילם זאת באופן קבוע.

חנות מאצ'ו בצומת סילבר

חנות מאצ'ו בצומת סילבר

בשנת 2018 בזמן שהוא עושה סדר במסמכים שלו ובתשלומים הוא גילה שוב את התשלום הזה והחליט כי באופן עקרוני אין כל סיבה שישלם חשבון עבור שירות שאינו צורך כלל. "אלא שאז התחלתי לקבל פתאום התראות שונות ושאלתי אותם למה אתם גובים ממני כסף? הם אמרו צריכה 'צריכה משותפת', אז אמרתי להם שאין ברזייה ואין שירותים במתחם. אז הם אמרו שאין בעיה והם ישנו את הסיווג שלי ל'0 – עסקים ללא שימוש'. אלא שלמרות השינוי בסיווג הם המשיכו לדרוש תשלום".

חשבון מים שקיבל כהן

חשבון מים שקיבל כהן עם סיווג '0 עסקים ללא דמי שימוש'

אלא שכהן מצידו המשיך להתעקש ולא לשלם מאחר ואינו מקבל כל שירות מתאגיד המים. לפני כמה זמן הוא פרסם פוסט בנושא ורטן על כך והוא מספר כי אחד העובדים הזמין אותו להגיע לתאגיד ולהסדיר את העניין.

אז היום הגיע כהן לתאגיד וביקש לברר על איזו צריכה משותפת הוא נדרש לשלם? "הם הסכימו שאין שם באמת צריכה משותפת והסבירו לי שמדובר במים שהולכים לאיבוד בין החנויות ומישהו צריך לשלם את זה. אז אמרתי להם, 'אין בעיה, תחלקו את זה בין העסקים שעושים שימוש במים, למה אני צריך לשלם על זה?'. הנציגה אמרה לי שאני צודק, אבל אין מה לעשות".

תאגיד מי אשקלון

תאגיד מי אשקלון

נכון לעכשיו הדרישה לתשלום, לאחר שנצברה, עומדת על כ-700 ש"ח, הם כמובן לא יכולים לאיים עליו בניתוק מים, אבל כהן מצידו לא מתכוון לשבת בשקט ושוקל לעתור לבית המשפט שיכריע בעניין. "אמנם מדובר בסכום חודשי קטן, אבל תחשוב על כל בעלי העסקים שמשלמים את סכום הכסף הזה סתם, אז מדובר בסכום כסף לא קטן", הוא אומר.

מתאגיד "מי אשקלון" נמסר בתגובה: "מר אלון כהן מחזיק בחנות במתחם הפאוור סנטר. לחנות אין מד מים המשוייך אליה ולכן הוא אינו מחוייב בצריכת מים פרטית. יחד עם זאת, החנות מהווה נכס במתחם ומחוברת למד מים כללי/ראשי. לפיכך, מחוייב מר כהן בהפרשי מדידה (צריכה משותפת). לאורך שנת 2020 נאמדו חיובי המים הדו-חודשיים לנכס זה על סך שבין 20-30 שקלים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר