הכל עניין של תחבורה. רוכבי אופניים חשמלים. צילום: יח"צ.

עמותת 'אור ירוק' פתחה את השנה: "רוצים שכל הילדים יחזרו הביתה בשלום"

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "המטרה של כולנו היא שכל הילדים שהתחילו את שנת הלימודים גם יסיימו אותה ובריאים ושלמים ולכן לשיפור התשתית בסביבת בית הספר יש חשיבות עליונה לבטיחות הילדים"

פורסם בתאריך: 19.9.17 09:50

     

שנת הלימודים תשע"ח נפתחה בשבוע שעבר באשקלון על ידי מתנדבי עמותת 'אור ירוק' בשיתוף המטה העירוני לבטיחות בדרכים בניהולה של רותי אטיאס. מתנדבי העמותה פגשו את הילדים בבתי הספר וחילקו חומרי הסברה בנושאי בטיחות בדרכים. במקביל, מתנדבי העמותה הדריכו את כל המרצים שפועלים בעיר במהלך כל השנה במטרה להעלות את המודעות לתאונות הדרכים.

עמותת 'אור ירוק' פועלת בשיתוף פעולה עם המטה העירוני באשקלון ומקיימים עשרות מבצעי הסברה ופרויקטים מקדמי בטיחות כמו פרויקט זה"ב בגן בו מתנדבי העמותה מלמדים את ילדי הגן בטיחות בדרכים, תכנית ה"לוח הבטוח" בו לומדים תלמידי בתי הספר היסודיים את כללי החצייה, פעילות במועדוני נוער בבתי הספר התיכוניים ומתקיימות סדנאות בטיחות בקרב קשישים.

משמרות הזהב. הטשטוש במקור. צילום: דוברות המשטרה

השנה תגדיל העמותה את תחום ההדרכה ותכלול גם הדרכה לכיתות ט' ו-י בנושאים הקשורים לאופניים החשמליים. התלמידים ילמדו על החוק, היכן מותר או אסור לרכוב ועל החשיבות הגדולה של חבישת קסדה במהלך הרכיבה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני מברך את עיריית אשקלון ומטה הבטיחות על שיתוף הפעלה הפורה והחשוב במהלך כל שנת הלימודים. המטרה של כולנו היא שכל הילדים שהתחילו את שנת הלימודים גם יסיימו אותה ובריאים ושלמים ולכן לשיפור התשתית בסביבת בית הספר יש חשיבות עליונה לבטיחות הילדים".

למען הרוכבים הצעירים. אופניים חשמליים. צילום: אלירם משה

בשבוע הראשון ללימודים יצאו מתנדבי אור ירוק הפועלים במטה הבטיחות לפעילות הסברה לנהגים ברחבי העיר ויועברו המסרים של נסיעה איטית בקרבת מוסדות החינוך, חגירת חגורות בטיחות והורדת התלמידים מהרכב בצד המדרכה.

בהמשך לדוח איתור מפגעי הבטיחות שביצעו מתנדבי העמותה במהלך החופש הגדול, ביצעו במקביל גם במטה העירוני בדיקת ליקויי בטיחות אשר הועבר לטיפול העירייה. לקראת תחילת שנת הלימודים ביצעה מחלקת אחזקת כבישים חידוש סימוני מעברי החצייה, טיפול במעקות בטיחות והוצבו תמרורי "זהירות ילדים בדרך". בין היתר, טופלו מפגעי הדרך השונים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר