הרב יצחק ברדא. צילום: עזריאל צילום אירועים
הרב יצחק ברדא. צילום: עזריאל צילום אירועים

בתוך יומיים: הרב יצחק ברדא גייס כ-2.5 מיליון ש"ח עבור הישיבה באשקלון

בשל הצפיפות בישיבה הקיימת בשכונת שמשון, יצא הרב יצחק ברדא בקמפיין גיוס תרומות לבניית הקומה השלישית. הקמפיין היה מוצלח מאוד וגויס סכום גדול הרבה יותר מהיעד שהוצב

פורסם בתאריך: 26.12.21 14:03

     

הרב יצחק ברדא עומד בראשות "מוסדות יצחק ירנן", בהם גם ישיבה בשכונת שמשון. זמן רב נמשכה בניית הישיבה ועם חנוכת המבנה, תלמידים רבים הגיעו ללמוד בו, אלא שבישיבה מספרים שהמקום היה צר מלהכיל את מספר התלמידים.

מבנה הישיבה נכון להיום הוא בן שני קומות והרב ברדא החליט לצאת לקמפיין מהיר של התרמה בן יומיים בלבד על מנת להקים את הקומה השלישית.

ישיבת "יצחק ירנן" בשכונת שמשון. צילום: חיים הפקות וצילום

הקמפיין אכן יצא לדרך כאשר היעד שהוצב הוא 2.2 מיליון ש"ח. עם תחילת הקמפיין הופצו לינקים בהם ניתן לתרום ולעשות הוראות קבע של בין 100 ל-1,000 ש"ח בחודש וכן מספר טלפון למוקד התרומות. הקמפיין לווה גם בסרטון שסיפר על הקמת הישיבה ועל מצוקת המקום בה.

מוקד שיחות טלפוני של הקמפיין. צילום: דוברות מוסדות יצחק ירנן

מוקד שיחות טלפוני של הקמפיין. צילום: דוברות מוסדות יצחק ירנן

קמפיין התרומות. צילום: דוברות מוסדות יצחק ירנן

קמפיין התרומות. צילום: דוברות מוסדות יצחק ירנן

התרומות אכן החלו לזרום בהמוניהם, מתרומות קטנות של עשרות שקלים ועד לתרומה הכי גדולה בגובה 60 אלף ש"ח על ידי קרן של משפחת ג'אן.

שעה לפני תום סגירת הקמפיין כבר הושג היעד הכספי ובאולם הישיבה פצחו התלמידים יחד עם הרב בריקודי שמחה.

עם תום הקמפיין התברר – 2,194 תורמים תרמו 2,462,527 ש"ח שזה 111% מהיעד שנקבע מראש על מנת להקים קומה שלישית של ישיבה ולאבזר אותה לחלוטין. "אני פונה לכל האהובים שלי, שהשיבו אהבה באמת, ונתנו באהבה את תרומתם", אמר הרב ברדא לאחר סיום הקמפיין, "אני רוצה להודות לכל התורמים שהגיעו ליעד. אני מברך אתכם שיתמלאו כל משאלות ליבכם לטובה, בריאות איתנה ונהורא מעליא, פרנסה טובה אורך ימים ושנים, נחת מכל הצאצאים בבנים ובנות חיים וקיימים, זיווגים, בנים, רפואה וכל טוב שבעולם".

111% מהיעד

111% מהיעד

גם בשיעורו השבועי הודה הרב ברדא לתורמים ואמר: "זה שאני אוהב אתכם אני יודע כי זה אני על עצמי. אבל זה שאתם אוהבים אותי עכשיו זה בטוח לי, כי עכשיו אני מרגיש. עד עכשיו ידעתי אבל עכשיו זה בוודאות לי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר