לא הפסקתי לרוץ. עו"ד אבי עייש

הרמת כוסית במטה הבחירות של עייש: "תושבי אשקלון מאסו בהתנהלות המושחתת"

עו"ד אבי עייש במפגן תמיכה בהתמודדותו לראשות העירייה: מה הוא חושב על הסכם הגג, על הפקקים, על חלוקת הג'ובים בעירייה, על אי השוויון. "זה הזמן להוריד את המסך על ההנהגה הקודמת" הכריז

פורסם בתאריך: 18.9.17 08:45

     

בשבוע שעבר התקיימה הרמת כוסית לרגל ראש השנה, מטעם עו"ד אבי עייש מי שהכריז לא מכבר על מועמדותו לראשות עיריית אשקלון. לכנס שהתקיים באולמי 'לשם' הגיעו מאות מתושבי אשקלון, צעירים ומבוגרים, עולים מחבר העמים ומאתיופיה, אנשי עסקים, אנשי ציבור, דתיים וחילוניים, כל הגוונים ומכל הקשת הפוליטית.

לדבריו של עייש מאות האנשים שהגיעו מוכיחים שרבים מתושבי אשקלון צמאים לשינוי ממי שחותר ללא ליאות להוביל את אשקלון לעידן חדש, לשינוי אמיתי בכל התחומים.

מפגש תמיכה בהתמודדות לראשות העיר. הרמת הכוסית של עייש

במפגש נכח גם חבר הכנסת חיים ילין אשר נשא דברים ברוח החג.

"מפגן התמיכה, ועוד יותר משנה טרם הבחירות לראשות העירייה, הוא ללא ספק מרשים ביותר ומהווה יריית פתיחה, המבשרת רק טוב לעתיד לבוא ומבטיחה את דרכו של עו"ד אבי עייש לצמרת הנהלת העירייה, שם יהא בכוחו ובסמכותו להוביל את אשקלון למקום אחר על פי חזונו" נמסר השבוע ממטה הבחירות של עייש.

נאומו של עייש מול קהל תומכיו היה נאום בחירות. עייש ללא ספק הקדים כמו בעבר לפתוח את מערכת הבחירות לראשות העירייה. בתוך שהוא פורס את משנתו הפוליטית ניכרה גם הביקורת הקשה של התנהלות ההנהגה הנוכחית:

כנס בחירות והרמת כוסית. תומכי עייש בשבוע שעבר

"שואלים אותי, אבי, אתה מתכוון לרוץ עוד פעם לראשות העיר?
ואני מיד עונה: לא שאני רץ עוד פעם, כי אם לא הפסקתי לרוץ מאז שהתחלתי את המסע לפני למעלה מעשור.
ואני יודע לאן אני רוצה להגיע.
תושבי אשקלון היקרים!
אנחנו נכנסים החל מהיום לשנת בחירות, בעצם, שבסופה כולנו ביחד נקבע כיצד אשקלון תראה ב – 5 השנים הבאות. עומדת לפנינו הזדמנות פז להצעיד את אשקלון לעידן חדש. הזדמנות פז להוריד את המסך על ההנהגה הקודמת, שפגעה קשות בעיר ובתדמית שלה ופגעה גם בקופה הציבורית.
כולנו יוצאים ביחד מכאן למסע של שנה, שבסופה נחליף את ההנהגה הזמנית, שלא נבחרה על ידי הציבור הכללי במסגרת בחירות דמוקרטיות כלליות וניקח את ההגה להוביל את אשקלון לשינוי אמיתי, לעידן חדש!
תושבי אשקלון מאסו בהתנהלות מושחתת, בחלוקת ג'ובים, בבזבוז כספי ציבור, מאסו באיכות החיים הירודה מבחינת הפקקים וחוסר מקומות חניה, מאסו מיחס עוין לעסקים הקטנים, מחוסר שוויון בין הקבלנים, מאי שוויון הזדמנויות בקבלה לעבודה ולתפקידים בעירייה. תושבי אשקלון מאסו בביורוקרטיה, בחצר האחורית הלא נקייה, ובכל אלה אני נטפל.
כמה מילים על הסכם הגג. אנו זוכרים שאשקלון חתמה על הסכם גג לפיו יבנו כאן עוד 30000 יחידות דיור בנוסף ל40000 פלוס שיש לנו כאן בעניין הזה אולי אני אפתיע אתכם. אני סבור שהסכם הגג במתכונתו הנוכחית, הוא אסון לעיר אשקלון. אני מתנגד להכפלת הכמות על חשבון האיכות. אני מעדיף, אם כבר אז בהכפלת האיכות. האם לא די לנו בצפיפות. קודם שמשרדי האוצר והתחבורה ישקיעו בפתיחת כביש היציאה הצפונית ובסלילת מנהרות ומעקפים וגשרים ורק אז נשקול להוסיף כאן עוד יחידות דיור" אמר עייש וחתם בהזמנת הנוכחים להרמת הכוסית המסורתית.

פותחים שנת בחירות. כנס התמיכה באבי עייש

באותה שעה גם התקיימה הרמת הכוסית של ראש העירייה בפועל תומר גלאם ועייש הבטיח לנוכחים כי כשיכהן כראש עירייה, הרמת כוסית מעין זו תמומן מכספו ולא על חשבון הקופה הציבורית. בפוסט שהעלה בהקשר לזה כתב עייש: "הכיצד לא מגלים רגישות להימנע מפעולות על חשבון הקופה הציבורית, שמתפרשות בהכרח כתעמולת בחירות בעצם? ועוד בזמנים רגישים אלו, כאשר אנו בפתחה של שנת בחירות? בתקופת כהונתי כראש עירייה, אני מתחייב לנהוג אחרת!!! בזמן כזה, אני מתחייב שלא להפיק על חשבון העירייה והציבור, אירוע מפואר של הרמת כוסית לראש השנה ובוודאי לא באולם יוקרתי כגון ״אחוזת המלך שלמה״ ומבלי להזמין אמן יקר כגון הזמר שמעון בוסקילה! אלא, רק על חשבון הסיעה שלי ובמסגרת תקציב הקמפיין שלי. כספי ציבור, ככלל, ראוי שיופנו לצורכי ציבור ובערבי חג, למשפחות נזקקות, בפרט. ואם נוסיף לזאת את הצהרת מ״מ ראש העירייה בעיתון כאן דרום בלשונו: ״קיבלתי מערכת בפשיטת רגל״ אזי על אחת וכמה. אחריות ורגישות, זה מה שנדרש בשעות אלו! הגיע הזמן לשינוי אמיתי!! הציבור מאס מהתנהלות כגון זו ומעלבון לאינטליגנציה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר