גלאם בישיבה. צילום: אלדד עובדיה
גלאם בישיבה. צילום: אלדד עובדיה

"זה ביזיון למדינת ישראל": תומר גלאם מדבר מדם ליבו ותוקף את הפוליטיקאים. צפו

בישיבת המועצה השבוע תקף גלאם בחריפות את חברי הכנסת מכל הקשת הפוליטית שמגיעים להצטלם באשקלון בזמן הסלמה, אך נאלמים דום לפני התקציב

פורסם בתאריך: 3.11.21 15:47

     

השבוע התקיימה ישיבת מועצת העיר אשקלון, כפי שמתקיימת בכל חודש. במהלך הישיבה, העלה חבר המועצה, איתי סהר את נושא נפגעי החרדה ומרכז החוסן באשקלון.

הוא התייחס לכך שיש צורך להכניס את התקציב של המרכז לבסיס התקציב ותהה מה יקרה במצב שיש גרעון וכדומה.

הנושא הזה התקשר כמובן לתקצוב של מרכזי החוסן בעוטף עזה ואת הטבות המס שהובטחו להם ל-4 שנים נוספות, כאשר אשקלון שוב נותרה מחוץ למפת ההטבות למרות ההבטחות הרבות.

"זה ביזיון למדינת ישראל שהעיר הכי מאוימת במדינת ישראל שכל הח"כים מהליכוד, המערך, כחול לבן באו לפה כמו חתולים להיות פה בבונקר ולומר כמה הם תומכים אבל אף אחד מהם לא אמיץ לעמוד כמו גבר ולהגיד על הדוכן אנחנו לא מעבירים את התקציב עד שאתם כוללי את מה שאתם צריכים לכלול בספר התקציב", אמר גלאם, "בושה למדינת ישראל שכל המועצות בכל העוטף קיבלו את אותן הטבות ל-4 שנים. ואותם 230 מיליון ש"ח שמדברים עליהם (עבור מיגון) זה תקציב כולל לכל הדרום. מתוכו אולי 30-38 מיליון לטובת אשקלון. את מי אני אמגן? את רחל מגבעת ציון? את דוד משמשון? את המשפחה מרובת הילדים מרמת אשכול? הם חושבים שהם עושים לנו טובה? את פני כולם נקבל ככה, אם זה מהליכוד ואם זה מהמערך או כחול לבן או כל מפלגות האחרות. ביזיון למדינת ישראל".

צפו בדברים של גלאם:

גלאם מפנה את דברי גם ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, תושב העיר שקיים בעבר הפגנות באשקלון למען הטבות מס. "אותם אנשים שבאו והפגינו פה, 'אנו רוצים', אותם חברי כנסת, אני לא מחפש קרדיט, שאותם חברי כנסת שלקחו את ועדת הכספים… ידונו בזה בוועדת הכספים. התכנסנו שם לפני 3 חודשים, הייתי שם, ואיזה תשובות קיבלנו? 'הוועדה תבחן ותביא את הממצאים'. 300 מיליון ש"ח זה הטבות המס לתושבי אשקלון. 300 מיליון, אתם יודעים מה זה בשביל מדינת ישראל? זה כמו שהעירייה תבנה שני גני ילדים".

הוא תקף גם את אנשי משרד האוצר שאיתם ישב בדיון בוועדת הכספים והם הסבירו לו מדוע אשקלון לא זקוקה לזה, "תראו איזה חוצפנים, 'אתה ראש עיר מצליח, אתם עיר מבוקשת, אתם עיר עם הגירה חיובית ולכן לא חושבים שמגיע לכם'. אמרתי להם: אתם יודעים מה זה לשבת עם ילדים ולטפל בהם אחרי המלחמה?".

הוא קרא לחברי המועצה לתקוף את הפוליטיקאים שהם מזוהים עמם כמו ישראל ביתנו ותקווה חדשה ובכך כיוון לממלאת מקומו סופה ביילין ולמשנה מישל בוסקילה, "תעלו למקלדת ותעלו סרטונים, תלחמו על העיר שלכם ואף אמר כי יעניק לח"כ קושניר אות יקיר העיר וירים אותו על הכתפיים אם יעביר את החוק, "זה שלו", אמר גלאם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר