נצעד יחד דרך ארוכה. ביילין, גלאם, גמלאל וזכריה.צילום: דוברות עיריית אשקלון

שיוויון חברתי: העירייה תקבל מענק להפעלת כיתות לאזרחים ותיקים

השרה גילה גמליאל הביאה עמה בשורות לאזרחים הוותיקים בעיר ובתחום המהפכה הדיגיטלית ברשויות. ראש העירייה בפועל: "אנחנו ממשיכים לקדם את הקשרים החיוביים שלנו עם משרדי הממשלה ולהביא תוצאות לתושבי אשקלון"

פורסם בתאריך: 17.9.17 13:34

     

בשורה לאזרחים הוותיקים בעיר: השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, חתמה על הסכם מענק לעיריית אשקלון להפעלת כיתות ותיקים בעיר.

ההחלטה התקבלה במסגרת פגישת עבודה שקיימה השרה בעירייה, עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. כמו כן, הבטיחה השרה כי בקרוב ייחתם הסכם נוסף עם העירייה ולפי יועברו מאות אלפי שקלים מהמשרד לשוויון חברתי לעיריית אשקלון לשורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים.

השרה גמליאל עם בכירי העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בין הנושאים שנידונו בפגישה היו גם קידום אירוע מרכזי בחודש האישה בסימן 70 שנה לאשקלון והפיכת אשקלון לעיר דיגיטלית.

בנוסף, הכריזה השרה כי בקרוב יופץ 'קול קורא' להעמדת פלטפורמות דיגיטליות רוחביות לכל הרשויות המקומיות בישראל. במסגרת הקול הקורא, כל רשות מקומית תיהנה ממענק משמעותי, עד 30,000 ₪, שישמש את הרשות לבניית פלטפורמות דיגיטליות כדוג' אתר אינטרנט מתקדם, דף פייסבוק וניהולו, אפליקציה לתושבים ועוד.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני שמח שאנחנו ממשיכים לקדם את הקשרים החיוביים שלנו עם משרדי הממשלה ולהביא תוצאות לתושבי אשקלון. הפעם, הודות לשרה גילה גמליאל אנחנו אנשי בשורות לאזרחים הוותיקים בעיר, שהם חלק נכבד ומשמעותי מאיתנו. יש לנו גם בשורות בתחום הדיגיטלי, אליו אנחנו מכוונים, במטרה להפוך את אשקלון לעיר דיגיטלית ולהנגיש את השירות והמידע לתושבים בצורה המתקדמת והטובה ביותר".

השרה גמליאל: ייחודיותם של הקולות הקוראים שהפצנו היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו "מנחית" על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן – למעשה, אנו נותנים לרשות "לתפור לעצמה את החליפה" שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל. שמחה על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית אשקלון, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי העיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר