הזוג המאושר. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי
הזוג המאושר. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

"החלטנו לא לוותר": החתן התאשפז והחופה התקיימה בבית החולים ברזילי

יום לפני החתונה אושפז החתן עם חשש לאירוע מוחי, אבל אחרי שהחתונה נדחתה כבר פעם אחת, הם החליטו לקיים אותה ויהי מה. כך יצאה לדרך החופה בברזילי

פורסם בתאריך: 7.10.21 21:16

     

רוני יסקין, בן ה-49, חש אתמול בבוקר ברע, הוא פנה מיד לקופת החולים והרופא שאבחן אותו חשש כי יסקין חווה אירוע מוחי והוא הובהל לבית החולים ברזילי למחלקה הנוירולוגית. הוא חובר מיד למכשירים, בוצעה לו בדיקת סי.טי, כמו שעושים במקרים דומים.

אבל בשביל רוני, זה לא היה יום רגיל, כי יום למחרת הוא אמור להתחתן עם בת הזוג שלו סבטלנה, שהגיעה מארה"ב. החתונה הייתה אמורה להתקיים בבית כנסת, כי עבור שניהם מדובר היה בפרק ב'.

"אחותי דיברה איתי ואמרה לי 'אז מה? מבטלים?' אמרתי לה 'אנחנו לא מבטלים שום דבר, נעשה חופה בברזילי'", מספר יסקין, "החלטנו לא לוותר. יצרנו קשר עם הרב של בית הכנסת בברזילי וההנהלה והשגנו אישורים. גם ככה זה היה אמור להיות בבית כנסת, אז היה ועשינו אישור אמרנו גם ככה זה היה אמור להיות בית כנסת אז שזה יהיה בברזילי. וזה היה גם להראות לכולם במחלקה שלא משנה מה קורה ואם מישהו חולה, תמיד אפשר לקום ולעשות חתונה".

צפו בתיעוד האירוע:

במרכז הרפואי ברזילי שמחו להיענות לבקשה וסייעו לבני הזוג בהכנות. החתונה התקיימה בחצר המחלקה הנוירולוגית, בה מאושפז יסקין, במעמד המשפחה הקרובה והצוות הנרגש.

יסקין שובר את הכוס. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

יסקין שובר את הכוס. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

יסקין מספר כי הם היו אמורים להתחתן כבר בחודש ינואר השנה, אלא שהוא חלה בקורונה ואחרי זה בת הזוג חלתה בקורונה. "אחרי זה רצינו לעשות חתונה בחודש יולי, אבל לא נתנו לה להיכנס לישראל אפילו בתור כלה, כי אין לה אזרחות ישראלית, היא אזרחית ארה"ב", מספר יסקין.

גם עכשיו כשכבר התאפשר לה להיכנס, בשל בעיה בירוקרטית וכתובת מייל שגויה, לא התקבל אצלה האישור לטוס לישראל והיא לא הגיעה לישראל ביום ראשון כפי שתוכנן. רק לאחר בדיקות נמצא האישור המיוחל ולאחר עיכובים היא נחתה בישראל ביום שני בערב.

הזוג עם פרופ' חזי לוי וצחי כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

הזוג עם פרופ' חזי לוי וצחי כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

הזוג והצוות. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

הזוג והצוות. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

אז איך הם הכירו? לפני 30 שנים הם הכירו באותה עיר בברית המועצות, אלא שאז הוא טס אז לישראל ומשפחתה טסה לארה"ב והקשר ביניהם נותק. בשנת 2018, כשהוא אחרי תאונת עבודה קשה, הוא קיבל ממנה הודעה דרך האינטרנט והאי שאלה אותו אם זה הוא. שניהם כבר היו גרושים עם ילדים, לה אפילו היה נכד. אבל ההתאהבות הייתה מהירה. "ככה מצאנו אחד את השנייה אחרי 27 שנה, יותר נכון היא מצאה אותי. היא אישה שמאוד אוהבת ואני מאוד אוהב אותה", אומר יסקין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר