תומר גלאם. צילום: אדי ישראל
תומר גלאם. צילום: אדי ישראל

"אני מרגיש טוב יותר": ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שוחרר לביתו

עשרה ימים לאחר שאומת לקורונה ושישה ימים לאחר שאושפז במחלקת הקורונה בברזילי, שוחרר ראש עיריית אשקלון לביתו

פורסם בתאריך: 31.8.21 14:23

     

מצבו של ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם שחלה בקורונה, השתפר, הוא שוחרר ממחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי והגיע לביתו.

עם שחרורו ביקש ראש העיר להודות לצוותים הרפואיים ולתושבי העיר על התמיכה והחיזוק במשך אותם ימים. "בשעה טובה השתחררתי היום מבית החולים 'ברזילי' לאחר אשפוז של מספר ימים במחלקת קורונה", מסר גלאם, "ברוך ה', אני מרגיש טוב יותר וזה לא מעט בזכות צוות המחלקה המדהים, שעושה כאן עבודת קודש למען המטופלים במציאות כמעט בלתי אפשרית. כולם מדברים על המסירות של הצוותים הרפואיים, אבל זה אחרת כשחשים את זה ורואים את זה בעיניים יום יום, שעה שעה. הרופאים והאחיות מצילים חיים ואין שליחות גדולה מזו".

גלאם בפתח ביתו היום

גלאם בפתח ביתו היום

עוד הוסיף גלאם: "אני מודה להם על הטיפול המסור בי ובכל חולי המחלקה, וכמובן מודה מקרב לב לאלפים שדאגו לשלומי, שלחו הודעות, התקשרו והתפללו להחלמתי. ריגשתם אותי מאוד, זה בהחלט לא מובן מאליו. מחכה בקוצר רוח לחזור לעבודה ולהמשיך לשרת אתכם באהבה גדולה".

כזכור, גלאם, גילה לפני כעשרה ימים כי נדבק בקורונה ושהה בביתו בבידוד, אלא שביום חמישי האחרון הוא חש ברע ואושפז במחלקת הקורונה בברזילי.

ביום ראשון כבר עדכן מנהל ברזילי, פרופ' חזי לוי כי מצבו של גלאם טוב ויציב, והוסיף: "ראש העיר הגיע כשהוא מאומת במחלת קורונה, הוא טופל בהתאם למצבו ונעזר במתן חמצן".

כפי שפרסמנו, גם ממיטתו במחלקת הקורונה, המשיך ראש העירייה לנהל את העיר ואת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים באמצעות שיחות זום עם מנהלי המחלקות השונים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר