מחלקת הקורונה בברזילי. צילום: מורן ניסים
מחלקת הקורונה בברזילי. צילום: מורן ניסים

ברזילי פותח מחלקת קורונה שלישית; החל מהיום בדיקות קורונה מהירות באשקלון

במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים כבר 70 חולי קורונה ובאשקלון מתקרבים למספר של 1,500 מאומתים. במקביל נפתח מתחם לבדיקות קורונה מהירות

פורסם בתאריך: 18.8.21 10:30

     

נתוני תחלואת הקורונה באשקלון ממשיכים גם היום לעלות עוד ועוד ונכון להיום יש בעיר אשקלון 1,462 תושבים המוגדרים "חולים פעילים", כאשר 1,113 מתוכם רק בשבעת הימים האחרונים.

שיעור הבדיקות החיוביות כבר עומד על 8% ובמדד הרמזור אשקלון עומדת על ניקוד 8.5.

אדום עולה באשקלון

אדום עולה באשקלון

שיעור המאומתים והחולים הגבוה משליך גם על המצב במרכז הרפואי ברזילי. כיום מאושפזים שם בסך הכל 70 חולי קורונה, מתוכם 1 במצב קריטי, 41 במצב קשה, 17 במצב בינוני, 9 במצב קל. 2 עדיין בתהליכי קליטה.

בעקבות העלייה במספר מאושפזי הקורונה, המרכז הרפואי ברזילי פתח מחלקת קורונה שלישית.

בדיקות קורונה מהירות להצגת התו הירוק

בהתאם להרחבת "התו הירוק" עליו החליטה הממשלה, כל מי שאינו אוחז בתעודת מתחסן או מחלים חייב להציג בדיקת קורונה שלילית בכניסה למקומות ציבוריים.

על מנת לתת מענה רחב לתושבים, עיריית אשקלון בשיתוף מד"א תחל היום בבדיקות מהירות עבור תושבי העיר אשקלון שזקוקים לאישור עבור התו הירוק.

תוצאות הבדיקה יגיעו ישירות לנייד של הנבדק בתוך כשעה ויהיו בתוקף למשך 24 שעות. על פי הנחיות משרד הבריאות, בין הגילים 0-3 אין צורך בבדיקה, מגיל 3-12 הבדיקה ללא עלות ומגיל 12 ומעלה הבדיקה בעלות של 52 שקלים (הגבייה תתבצע על ידי מד"א). הכניסה לבדיקות המהירות בתיאום תור מראש במוקד מד״א במספר 3101*.

בדיקת קורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בדיקת קורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לשם כך, הקצתה העירייה את אשכול פיס ברחוב בן צבי 2, בין השעות 11:00-21:00 בימים רביעי וחמישי הקרובים. מידע לגבי מתחם הבדיקות המהירות בשבוע הבא יפורסם בהמשך.

זה המקום להדגיש כי הבדיקות אינן מיועדות לצרכי בידוד/יציאה מבידוד או למי שבא במגע עם חולה מאומת, אלא עבור מי שמעוניין בקבלת אישור שאינו חולה לצורך כניסה למקומות בילוי ופנאי.

מתחם הבדיקות לחולים ללא תסמינים ימשיך לפעול במקביל במקיף ב' בימים רביעי ושישי הקרובים וביום ראשון הבא בין השעות 08:00-16:00.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר