מחלקת הקורונה בברזילי. צילום: מורן ניסים
מחלקת הקורונה בברזילי. צילום: מורן ניסים

הקורונה מתפשטת באשקלון: ברזילי פותח מחלקת קורונה שניה

הקורונה באשקלון ממשיכה בעלייה מתמדת גם היום והעיר נמצאת במרחק נקודה אחת מעיר אדומה. הדבר משליך גם על התפוסה במרכז הרפואי ברזילי

פורסם בתאריך: 11.8.21 10:27

     

מספר חולי הקורונה באשקלון ממשיך לטפס למעלה והיום יש כבר 774 תושבים המוגדרים "חולים פעילים", 606 מהם התווספו רק בשבוע האחרון.

שיעור הבדיקות החיוביות גם הוא מטפס והיום עומד על 6.2% מתוך 9,869 בדיקות שנעשו בשבוע האחרון. הדבר בא לידי ביטוי גם במדד הרמזור שעומד כיום על 7.4, מרחק נגיעה מעיר אדומה.

במרחק נקודה מעיר אדומה

במרחק נקודה מעיר אדומה

מספר החולים משליך גם על המצב במרכז הרפואי ברזילי שבעקבות העלייה במספר מאושפזי הקורונה החליט על פתיחת מחלקת קורונה שנייה. בבית החולים מאושפזים כעת 32 חולי קורונה, מתוכם: 1 במצב קריטי, 10 במצב קשה, 11 במצב בינוני ו-10 במצב קל.

בברזילי מבקשים להדגיש שבבית החולים יורשה מבקר אחד לחולה. פעילות השגרה במרכז הרפואי ברזילי ממשיכה כרגיל. כלל הניתוחים, המרפאות והזימונים לטיפול יתקיימו כמתוכנן.

בדיקות הקורונה העירוניות יתקיימו באולם הספורט מקיף אמית ב' (רחוב יצחק בן צבי 6) היום, רביעי 11.08 בין השעות 08:00 עד 15:00 וביום שישי 13.08 בין השעות 08:00 עד 14:00.

כמו כן, ישנן הסעות למוקדי חיסון שלישי לתושבים בני 60 ומעלה בעלי קושי בניידות או עם מוגבלות למתחמי החיסונים השונים של קופות החולים. לתיאום הסעה יש לפנות למוקד העירוני 106.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר