מד צריכת מים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
מד צריכת מים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

על רקע תלונות התושבים: תיבדק אמינות שעוני המים באשקלון

זמן רב שהתושבים בעיר מעלים טענות כאלה ואחרות בנוגע למדי צריכת המים הביתיים, לאור זאת הוחלט היום בישיבה של דירקטוריון תאגיד המים כי ועדה חיצונית תבדוק את מדי המים. "זהו מהלך מתבקש, נכון והכרחי", אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 14.7.21 19:21

     

אחת התלונות שמלוות את העיר כבר זמן רב היא התלונה על אמינות מדי צריכת המים. תושבים רבים טוענים כי מדי המים מציגים נתוני צריכת מים גבוהה וחריגה. מנגד טוענים בתאגיד המים כי אין חריגות ואם יש אז מדובר בנזילות וכדומה ולא בבעיה במדי המים.

בהמשך לכך, אמר היום ראש העירייה, תומר גלאם, בישיבת דירקטוריון תאגיד "מי אשקלון" כי החליט להקים ועדת בדיקה חיצונית למדי צריכת המים, זאת על רקע טענות שעלו באחרונה בערים שונות בנוגע לאמינות מדי המים המותקנים גם באשקלון.

דירקטוריון תאגיד "מי אשקלון". צילום: דוברות עיריית אשקלון

דירקטוריון תאגיד "מי אשקלון". צילום: דוברות עיריית אשקלון


באותו נושא:


"אין לי ספק כי תאגיד 'מי אשקלון' מקפיד לבקר את הצריכה ועושה שימוש במדי מים שעברו את התקינה המחמירה ביותר, אך למען הסר ספק חשוב שהדברים ייבדקו גם על ידי גורם חיצוני ובלתי תלוי", אמר גלאם, "דירקטוריון התאגיד הביע היום תמיכה מלאה בהצעת ההחלטה ובקרוב נעדכן על מינוי הוועדה. מיד עם סיום עבודתה נציג בפני תושבי העיר בשקיפות מלאה את הממצאים שעלו מהבדיקה. זהו מהלך מתבקש, נכון והכרחי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר