תומר גלאם ביציע הכנסת. צילום: דוברות עיריית אשקלון
תומר גלאם ביציע הכנסת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"צעד חשוב": הכנסת אישרה בקריאה טרומית את החוק להטבות מס לאשקלון

הצעת החוק של ח"כ אלכס קושניר למתן הטבות מס לתושבי אשקלון עברה היום פה אחד בקריאה טרומית בכנסת. ראש העירייה תומר גלאם היה ביציע בזמן ההצבעה

פורסם בתאריך: 2.6.21 15:33

     

ראש העירייה, תומר גלאם, הגיע לכנסת היום כדי לעמוד מקרוב אחר ההצבעה בקריאה טרומית של החוק למתן הטבות מס לתושבי אשקלון שיזם ח"כ אלכס קושניר.

גלאם פנה לחברי הכנסת, מכל סיעות הבית, לתמוך בהצעה שעושה צדק עם תושבי אשקלון שמגלים חוסן לאומי אדיר במאבק מול טרור הרקטות.

ההצעה קיבלה תמיכה רחבה מחברי הכנסת שהצביעו בעדה, פה אחד. 52 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדה המסדרת ובהמשך תועלה לשלוש קריאות לקראת אישורה.

בהצעת החוק מוצע לקבוע כי מי שהיה במשך כל שנת המס 2020 או שנת המס 2021 תושב ביישוב שבו זמן הכניסה למרחב מוגן בהתאם להוראות פיקוד העורף אינו עולה על 30 שניות, יהיה זכאי באותה שנה לזיכוי ממס בשיעור של 10% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית עד לתקרה של 162,000 שקלים חדשים.

בדברי ההסבר נכתב: "למעלה מעשור נורים טילים מרצועת עזה לעבר ערי ישראל. העיר אשקלון וסביבתה נמצאות תחת איום מתמיד וירי בלתי פוסק. תכליתה של הצעת חוק זו היא ליתן מענה לאותם יישובים הנמצאים תחת איום מידי".

ח"כ אלכס קושניר

ח"כ אלכס קושניר

"מדובר בצעד חשוב עבור תושבי העיר שהופקרו יותר מעשור", מסר ח"כ קושניר, "את המאבק על ההכרה בעיר אשקלון כעיר בקו העימות, והמאבק על הטבות המס לתושבי העיר אני מנהל מרגע כניסתי לכנסת. אני שמח שהיום הושגה התקדמות, ומברך את חברי הקואליציה שהתפקחו והצביעו יחד איתנו בעד החוק, זאת למרות שרק באוגוסט האחרון הצביעו נגדו. אני מקווה שנוכל להתקדם בהליך החקיקה המזורז, ולהשלים את המלאכה מהר ככל שניתן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גלאם הוסיף: "בשורה חשובה ומשמעותית יוצאת היום מהכנסת. אני מבטיח לכם להמשיך וללוות את ההליך גם בהצבעות הבאות עד לאישור סופי של החוק ועד שתושבי אשקלון יקבלו את כל מה שמגיע להם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר